Konwencja: lata 90-te
-
Zew z Otchłani
Akcja gry dzieje się pod koniec roku 1995, w przydrożnym zajeździe, gdzieś między Poznaniem a Wrocławiem, gdzie spotkali się “Spirytualiści przeciw sektom” i ich goście, ludzie zafascynowani ezoteryką i spirytualizmem, ale przeciwdziałający sektom. Scenariusz gry skonstruowany jest wokół opowieści i elementów symulacji świata przedstawionego. Postacie nie będą herosami, a mniej lub bardziej zwykłymi obywatelami, starającymi…
-
Ciemność czasem wygrywa
Ta gra to opowieść o kryzysie w trakcie akcji ratunkowej w kopalni węgla na Śląsku i ludziach, których decyzje mogą mieć znaczenie. Kopalnia ma być wkrótce zamknięta. Brak funduszy sprawił, że dzisiejsza szychta miała być jedną z ostatnich. Wszyscy górnicy mieli zjechać na dół i wyjechać na górę. Jednak z powodu tąpnięcia jeden z nich…
-
Opóźnienie może ulec zmianie
Gra o ludziach. O przeciętnym życiu, w niecodziennym wydaniu. Przyjmując świat za oczywisty, przekonacie się, że życie potrafi zaskoczyć swoją złożonością. Nie wszystko jest zawsze tym czym się wydaje. Grę poprzedza briefing, podczas którego wyjaśniona zostanie mechanika, moderacja i sytuacja w jakiej się znajdziecie. Wtedy też staniecie się pasażerami pociagu zmierzającymi do tak ważnej dla…