Konwencja: realizm magiczny
-
Aż do końca linii
Lu i Dom widzą się każdego dnia. Na pierwszym kursie dnia, na pierwszym przystanku w pierwszym wagonie metra. Po pięciominutowej podróży Lu wysiada z Metra. Do zobaczenia jutro. Możesz ustawić zegarek na ich spotkania lub założyć się o własną głowę. Świat mógłby się skończyć, a oni nie zmieniliby swojej rutyny. To więcej niż nawyk, to więcej…
-
Łaźnia
Grupa starych przyjaciół wybiera się razem do łaźni, aby powspominać i podzielić się historiami. Kim się staną w intymnym sanktuarium łaźni, gdy woda zmyje warstwy ochronne, długo skrywane uczucia zostaną usunięte, a zaschnięty brud zostanie zmyty? Czy bogowie się obudzą? Larp dla osób pragnących zrozumieć, czym jest oczyszczenie — katharsis. Opowiada o grupie przyjaciół, silnych…
-
Inny czas
Larp jest opowieścią zakorzenioną w słowiańskiej rzeczywistości, ale jednocześnie pełną fantazmatów. To scenariusz o zmaganiu się z samym sobą, okolicznościami, moralnymi normami i wyzwaniem, jakim jest chęć napisania własnej historii w świecie, w którym życie opiera się o powtarzalność. O życiu na pograniczu faktu i baśni. O ludziach, którzy za wszelką cenę chcą, z rozmaitym…
-
Opowieść o kocie, skarpetkach, przeznaczeniu i kilku kłębkach włóczki
Larp zabiera graczy w podróż do ciepłego letniego wieczoru, podczas którego spotkała się twoja stała grupa znajomych. To miały być zwykłe urodziny, zwykła zabawa. Jubilatka przyniosła ze sobą dziwne zioła. Nikt wcześniej takich nie widział, ale podobno efekt miał być nieziemski, a przecież co mogło pójść nie tak? Larp, który przeniesie graczy do świata pokręconej logiki,…
-
Seishi no Sakai
‘Seishi no sakai’ jest oniryczną historią osadzoną w konwencji realizmu magicznego. Gracze przeniosą się do mitycznej Japonii, w której historie z legend i wierzeń stają się realnością, a skalani krwią i śmiercią ludzie są wyganiani ze społeczeństwa, by żyć na jego marginesie. Rzeczywistość nie jest tak prostolinijna i oczywista, gdyż czas i miejsca przeplatają się…