6016

Autor/rzy:

For­mat: fre­eform

Kon­wen­cja: kome­dia oby­cza­jo­wa, scien­ce fic­tion

Czas trwa­nia: 1.5 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 4 +

Larp popro­wa­dzo­no na:

– To jaki samo­chód podo­ba się Pani naj­bar­dziej?
– Chcia­ła­bym czer­wo­ny.
– Dosko­na­ły wybór! Czer­wo­ne samo­cho­dy są prze­cież naj­szyb­sze!
STOP!…
– Ach więc to tak! W prze­szło­ści szyb­kość pojaz­dów ozna­cza­no kolo­ra­mi!
– Nie sądzę. Raczej kolor decy­do­wał o pręd­ko­ści. Musie­li doda­wać cze­goś do far­by…
– Fascy­nu­ją­ce. Jak mogli­śmy zgu­bić taką tech­no­lo­gię?

Opis

W dzi­siej­szym świe­cie ist­nie­je jed­no, spe­cy­ficz­ne medium, któ­re budu­je ste­reo­ty­py na temat płci, miło­ści, kon­flik­tu. To ope­ry mydla­ne. W uto­pij­nym świe­cie roku 6016, gdzie kró­lu­je rów­ność i cał­ko­wi­ta wol­ność jed­no­stek, gru­pa stu­den­tów histo­rii przy­go­to­wu­je się do egza­mi­nu ze struk­tur spo­łecz­nych i ról płcio­wych na począt­ku XXI wie­ku. Jedy­nym histo­rycz­nym źró­dłem z tam­te­go okre­su, do jakie­go mają dostęp, to frag­men­ty ope­ry mydla­nej „Kocham, Pra­gnę, Nie Ufam”. Wciel­cie się w ich role i posta­raj­cie jak naj­le­piej przy­go­to­wać do egza­mi­nu! Grze dobrze robi publicz­ność. Jeśli chcesz zoba­czyć, czym są lar­py, a nie koniecz­nie masz ocho­tę grać – ta gra jest wła­śnie dla Cie­bie.

Infografiki

No painNo pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dys­kom­for­tu.
Gra porusza tematykę uzależnieńGra poru­sza tema­ty­kę uza­leż­nień.
Odgrywanie scen przemocyW grze odgry­wa się sce­ny prze­mo­cy.
Odgrywanie scen seksuW grze sym­bo­licz­nie odgry­wa się sce­ny sek­su.