Salem 1906

Autor/rzy:

Format: chamber larp

Konwencja: larp-proces

Czas trwania: 4 godziny

Liczba uczestników: 12 – 40

Larp poprowadzono na:

Jest 6 czerwca 1906 roku. Po tym, jak mieszkańcy padli ofiarą niewyjaśnionej choroby psychicznej, w miasteczku Dunwich dobro pomieszało się ze złem. Wszyscy dotknięci tą plagą mamroczą pod nosem słowa, których nigdy by nie wypowiedzieli. Zawodzą pieśni, których nigdy nie znali i umierają w mękach trzeciego dnia o zmroku. Pomocą jest ostatnia opoka — wiara. Pod namową wielebnego Johna Browna w miasteczku ogłoszono godzinę policyjną. Wielebny orzekł, że tajemnicza plaga jest z pewnością dziełem Szatana, który zsyła na mieszkańców karę za słabą, chwiejną wiarę. Teraz całe Dunwich oczekuje przybycia sędziego Grovera Jacksona, który przybywa, aby oczyścić miasteczko na mocy prawa i w obliczu Boga Najwyższego.

Historia lubi się powtarzać. 213 lat temu w odległym Salem odbył się pamiętny proces. W jego wyniku śmierć poniosło wiele niewinnych osób, jak twierdzą jedni, albo zasłużoną karę ponieśli źli ludzie, jak uważają inni.

Spadkobiercy dawnych mieszkańców Salem, osiedleni w innej części Stanów Zjednoczonych po dwóch stuleciach względnego spokoju ponownie stykają się z niewyjaśnionymi zjawiskami. Jak wiele ofiar padnie? Czy odnalezione zostanie źródło zła, wiszącego nad miasteczkiem? Czy cała nadzieja jest już stracona?

Opis

Akcja larpu Salem 1906 dzieje się w miasteczku Dunwich na Środkowym Zachodzie Stanów Zjednoczonych na początku XX wieku. Larp przyjmie formę quasi-procesu sądowego. Konwencja zaściankowego miasteczka, w którym utrzymywanie pozorów ważniejsze jest od moralności.

Infografiki

No painNo pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
Gra porusza tematykę religijnąGra porusza tematykę religijną.
W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystaniaGra porusza tematykę dyskryminacji, bądź wykorzystania.