Second Life

Autor/rzy:

Format: chamber larp

Konwencja: science fiction

Czas trwania: 4 godziny

Liczba uczestników: 15 – 18

Larp poprowadzono na:

Każdy z nas pragnie od życia różnych rzeczy, pewne jest jednak, że jedną z tych najbardziej pożądanych jest nieśmiertelność. My dajemy Wam nową możliwość: niczym nieograniczone (poza Waszą wyobraźnią) możliwości tworzenia świata. Pozbawieni kajdan łączących Was dotychczas z cielesną powłoką - będziecie mogli żyć wiecznie.
Sierra Outpost to miejsce, gdzie spotykają się ludzie niemający nic do stracenia; mogą jednak zyskać wszystko. Tutaj można pogrążyć się w narkotycznym transie i zatracić rzeczywistość, tutaj można kupić wszystko i każdego. Yym miejscem rządzi jedna osoba, której słowo jest prawem. Jest to więc idealne miejsce abyśmy mogli zaprezentować Wam prototyp systemu “Second Life”.

Opis

Second Life to chamber larp w settingu science fiction. Gra jest inspirowana takimi filmami jak Blade Runner, Ghost in The Shell czy serial Killjoys. Larp porusza tematykę człowieczeństwa i transhumanizmu. Opowieść toczy się na jedynym w swoim rodzaju rave party;  podczas jego trwania bohaterowie gry będą mieli szanse wejść w posiadanie akcji pierwszej transzy udziałów w projekcie “Second Life”. Beat przyszłości, nienarodzone jeszcze gwiazdy estrady i możliwość życia innego niż każde jakie widział do tej por świat.

Nie może cie tam zabraknąć.

Infografiki

Tylko dla pełnoletnichGra tylko dla uczestników pełnoletnich.
No painNo pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
Gra porusza tematykę uzależnieńGra porusza tematykę uzależnień.
Odgrywanie scen przemocyW grze odgrywa się sceny przemocy.
Odgrywanie scen seksuW grze symbolicznie odgrywa się sceny seksu.