Zaręczyny i Zdradzieckie Czyny

Autor/rzy:

Format: chamber larp

Konwencja: steampunk

Czas trwania: 4 godziny

Liczba uczestników: 10 – 13
( W tym 5 7 1 )

Larp poprowadzono na:

Lady Bathurst zaprosiła niewielką młodych dżentelmenów i grupę debiutujących w towarzystwie panien do swojej posiadłości, Albion Hall. Żywi nadzieję, że
dzięki temu znajdzie odpowiednią partię dla swojej córki. Jednak za fasadą uprzejmych uśmiechów i okrągłych zdań goście skrywają niejeden mroczny sekret. Od dawna szykowane, ukrytych plany zostają wprawione w ruch.
Przy ciasteczkach i obowiązkowej herbacie.

Opis

Magia w świecie znanym z romantycznych powieści Jane Austin i Susanne Clark? Dlaczego nie?

Zaręczyny i Zdradzieckie Czyny to elegancka gra o wiktoriańskim świecie i zasadach, jakie nim rządzą. Liczy się każdy gest i każde słowo. Każdy jest aktorem i opowiada jak najpiękniejszą opowieść o sobie. Niełatwo przedstawić się jako „dobra partia”; jeszcze trudniej przebić się przez grę pozorów innych – kto jest prawdziwy, kto kłamie? Kto odwzajemni mój afekt, kto nabierze się na moją grę?

Brzmi skomplikowanie? To niedobrze, ponieważ musicie przygotować się na solidną dawkę magii i legend w stylu Penny Dreadful, którymi autorki wzbogaciły swoją grę.

Wymagania

Prosimy o przybycie w stroju z epoki wiktoriańskiej. Można wybrać rolę przed rozpoczęciem gry, po opłaceniu biletu.

Infografiki

Tylko dla pełnoletnichGra tylko dla uczestników pełnoletnich.
Wymagane strojeGra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
No painNo pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
Odgrywanie scen przemocyW grze odgrywa się sceny przemocy.
Odgrywanie scen seksuW grze symbolicznie odgrywa się sceny seksu.