BlackBox 3City to spotkania z larpami w trójmieście. Spotykamy się w wybrane niedzielne wieczory, aby razem grać w larpy.

Nie wiesz, co to jest larp? Tutaj dowiesz się więcej. Wciąż czujesz niedosyt? Napisz do nas, wszystko wyjaśnimy, pomożesz też zbudować nam zakładkę FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytań. Już wiesz? Chcesz spróbować? Świetnie!

Zapraszamy na BlackBox 3City! Zerknij do zakładki Gdzie, Kiedy, Za Ile, aby dowiedzieć się kiedy odbywa się najbliższe spotkanie.

Spotkania składają się z dwóch części.

Rozgrzewamy się…

To krótki, półgodzinny wstęp dla wszystkich, którzy z larpami stykają się po raz pierwszy. Kilka słów o tym, co to za forma rozrywki, jak w nią grać i dlaczego warto spróbować.

… I gramy!

Na każdym spotkaniu staramy się prezentować dwie gry.

Pierwszy scenariusz to gra należąca do pochodzącego ze Skandynawii gatunku zwanego jeepformem*. Jego cechą charakterystyczną jest obecność widowni, która może (ale nie musi) wchodzić w interakcje z graczami. Najlepszy wybór dla początkujących, którzy nie wiedzą jeszcze, czy larpowanie to zabawa dla nich.

Uczestnictwo w jeepformie jest darmowe.
___
* O jeepformach więcej możesz dowiedzieć się na tej stronie: jeepen.org

Drugi scenariusz to klasyczny chamber larp, w którym każdy z graczy otrzymuje indywidualną kartę postaci. Taka gra trwa około 3 do 4 godzin, a jej akcja zazwyczaj toczy się w jednym pomieszczeniu (stąd angielska nazwa gatunku, od chamber – komnata). Czasem będziemy prosili uczestników o przygotowanie prostego stroju, adekwatnego do czasu i miejsca, w którym osadzona jest fabuła. Gra wymaga większego zaangażowania niż jeepform, ale oferuje znacznie więcej przeżyć i głębszą immersję (czyli „wniknięcie” w jej świat).

Uczestnictwo w larpie kosztuje od 10 do 50zł.
Liczba miejsc jest ograniczona, więc jeśli chcesz mieć pewność, że zagrasz, wypełnij aktualny formularz zapisowy, który znajdziesz przy opisie każdej z gier.

 

O nas

Prowadzący larpy w projekcie BlackBox 3City to mistrzowie gry (tak elegancko nazywa się nasza rola), mający wieloletnie, różnorodne i bogate doświadczenie. W kolejności alfabetycznej:

Piotr Budzisz 300x300 Piotr Budzisz – Kaszub z Pucka, potomek łowców fok, na co dzień zajmujący się fizyką. Ścisły umysł pozwolił mu przez ostatnie kilka lat mierzyć się z upiorem w postaci logistyki Festiwalu Larpowego Hardkon. Hobbystycznie zajmuje się prowadzeniem (około)fantastycznych stron internetowych, ostatnio – BlackBox 3City.
Jakub Krassowski 300x300 Jakub Krassowski – gdańszczanin, który pół życia spędził na wygnaniu w Warszawie. Z wykształcenia trener rozwoju osobistego. Pracuje w sprzedaży. Rozpoczął larpowanie w roku 1999. Związany po trosze z ruchem rycerskim i amatorską sceną muzyczną, trenował drużynę Krawego Kamienia (larpowe rugby) na Orkonie oraz prowadził larpową karczmę na jednej z Fantazjad. W projekcie BlackBox 3City skoncentrowany na adaptacji i prowadzeniu scenariuszy napisanych przez zdolniejszych od niego.
Piotr Milewski 300x300 Piotr Milewski – urodzony w 1977 roku w Gdyni. Zamieszkały: tamże. Zawód wykonywany: specjalista R&D i gamifikacji. Napisane larpy: jakieś 3 tuziny. Rozegranych larpów od 1993 roku: N/A. Trzykrotny zdobywca nagrody Złota Maska, członek Jury konkursów larpowych Złota Brama 2008 i Larpy Najwyższych Lotów 2013 i 2014. Współtwórca i główny organizator Festiwalu Larpowego Hardkon w latach 2007-2014.
Ida Pawłowicz 300x300 Ida Pawłowicz – przyjechała z Wrocławia, gdzie w stowarzyszeniu AR Argos pracowała m.in. nad larpami z serii Geas. Ostatnio zajmowała się logistyką College of Wizardry na Zamku Czocha. W wolnym czasie pomaga również na planach filmowych (Conan the Cimmerian – short movie, Real Life Raid). Odpowiadać będzie za logistykę naszego projektu.
Dorota Trojanowska 300x300 Dorota Kalina Trojanowska – tłumaczka, głównie anglistka. Związana z lubelskim Grimuarem, blokiem larpowym na Festiwalu Fantastyki Falkon oraz Konferencją Larpową. Ma na koncie zarówno maleńkie gry, jak i duże projekty – współautorka m.in. gier głównych Hardkonu 13 (Koszmarne Gąszczu Kołysanki) i Hardkonu Z (Bóg, który się pomylił). W wolnych chwilach pochłania książki i tłumaczy scenariusze larpowe z mniej lub bardziej dziwnych języków.