Forma: freeform

  • Taksówka

    Taksówka

    Nie da się prze­śle­dzić całe­go ludz­kie­go żywo­ta, ale moż­na przyj­rzeć się kil­ku jego sce­nom. Spójrz­my na nie okiem kame­ry bez­pie­czeń­stwa w pod­miej­skiej taksówce. Oby­cza­jo­wa opo­wieść o dro­gach ludz­kie­go życia opo­wie­dzia­nych przez pry­zmat pew­ne­go bar­dzo dłu­gie­go związ­ku poliamorycznego. Publicz­ność: nie Cros­splay: tak

  • Kolejny ponury dzień w biurze

    Kolejny ponury dzień w biurze

    Larp dzie­je się w świe­cie, w któ­rym każ­dy posia­da zwie­rzę­ce­go towa­rzy­sza. Istot­ne jest to, że ludzie nie wybie­ra­ją swo­ich towa­rzy­szy; to zwie­rzę­ta wybie­ra­ją ludzi.  Miej­scem akcji jest typo­we biu­ro więk­szej kor­po­ra­cji, gdzie spra­wy zawo­do­we i pry­wat­ne gęsto prze­pla­ta­ją się w nie­koń­czą­cym się festi­wa­lu plo­tek pomię­dzy współpracownikami. Gra mówi o tym, jak czu­je się każ­dy kto musi ukry­wać…

  • Namiot

    Namiot

    Namiot to krót­ka opo­wieść o spo­tka­niu po latach. Ela­stycz­na for­ma oby­cza­jo­wa, zależ­nie od woli gra­ją­cych prze­cho­dzą­ca łatwo w luź­ną kome­dię lub solid­ny dramat. Gdy gru­pa nie­gdyś naj­bliż­szych sobie na świe­cie ludzi usią­dzie przy flasz­ce w zale­wa­nym stru­ga­mi desz­czu namio­cie zda­rzyć się może wie­le. Kim są zebra­ni? I czy kie­dy­kol­wiek byli tymi, któ­rych w nich zapamiętano?…

  • The Good Lads

    The Good Lads

    The Good Lads to gra z gatun­ku fre­eform, w któ­rej uczest­ni­cy bio­rą udział w serii 15 minu­to­wych scen. Gra­cze wcie­lą się w człon­ków męskie­go gan­gu — mło­do­cia­nych deli­kwen­tów z bied­nej oko­li­cy, któ­rzy pocho­dzą z kon­ser­wa­tyw­nych domów i dora­sta­li zanie­dby­wa­ni przez rodzi­nę. Posta­cie gra­czy są aż zbyt męskie, pole­ga­ją na sile i domi­na­cji by prze­żyć, mają pro­ble­my z bez­po­śred­nim wyra­ża­niem…

  • Poker Face

    Poker Face

    Poker Face to gra o uczu­ciach, tych uświa­do­mio­nych i tych, któ­rych nie potra­fi­my nazwać, tych, któ­rym chce­my dać wyraz i któ­re pró­bu­je­my zdu­sić. Temat trud­ny zwłasz­cza, kie­dy uczu­cia mogą zostać nie­odwza­jem­nio­ne, a ich wyzna­nie — przy­kle­ić nie­wy­god­ną łatkę. Publicz­ność: nie Cros­splay: decy­zję podej­mu­ją gracze