Forma: larp kameralny

  • O dwóch takich co weszli do stawu, a wyszli z jeziora

    O dwóch takich co weszli do stawu, a wyszli z jeziora

    Kome­dia oby­cza­jo­wa, dopra­wio­na odro­bi­ną absur­du w bry­tyj­skim stylu. Opo­wieść o dumie, tra­dy­cji i patrio­ty­zmie z lokal­nym akwe­nem w tle. Nasi boha­te­ro­wie wio­dą spo­koj­ne życie z dala od fron­tu. Na hory­zon­cie poja­wia­ją się jed­nak nie­spo­dzie­wa­ni goście, któ­rych obec­ność może wpły­nąć na wszyst­kich miesz­kań­ców wio­ski, nawet tych, któ­rzy mają dopie­ro powró­cić do swo­jej małej ojczyzny.

  • Zaręczyny i Zdradzieckie Czyny

    Zaręczyny i Zdradzieckie Czyny

    Magia w świe­cie zna­nym z roman­tycz­nych powie­ści Jane Austin i Susan­ne Clark? Dla­cze­go nie? Zarę­czy­ny i Zdra­dziec­kie Czy­ny to ele­ganc­ka gra o wik­to­riań­skim świe­cie i zasa­dach, jakie nim rzą­dzą. Liczy się każ­dy gest i każ­de sło­wo. Każ­dy jest akto­rem i opo­wia­da jak naj­pięk­niej­szą opo­wieść o sobie. Nie­ła­two przed­sta­wić się jako “dobra par­tia”; jesz­cze trud­niej prze­bić się…

  • Headline

    Headline

    Wraz z gra­cza­mi prze­nie­sie­my się w sam śro­dek kon­flik­tu w Irlan­dii Pół­noc­nej w dru­giej poło­wie XX wie­ku. Role na larp są przy­go­to­wa­ne z góry, narzu­ca­ją posta­ci pewien zestaw zacho­wań i poglą­dów. To nie jest gra o spi­sku, nie thril­ler poli­tycz­ny, ani gra akcji. Nie będzie tu wiel­kiej intry­gi do roz­pra­co­wa­nia. Będzie wybór mię­dzy mówie­niem tego co…

  • Second Life

    Second Life

    Second Life to cham­ber larp w set­tin­gu scien­ce fic­tion. Gra jest inspi­ro­wa­na taki­mi fil­ma­mi jak Bla­de Run­ner, Ghost in The Shell czy serial Kil­l­joys. Larp poru­sza tema­ty­kę czło­wie­czeń­stwa i trans­hu­ma­ni­zmu. Opo­wieść toczy się na jedy­nym w swo­im rodza­ju rave par­ty;  pod­czas jego trwa­nia boha­te­ro­wie gry będą mie­li szan­se wejść w posia­da­nie akcji pierw­szej tran­szy udzia­łów w…

  • And I Must Scream

    And I Must Scream

    And I Must Scre­am jest grą osa­dzo­ną w sty­li­sty­ce hard scien­ce-fic­tion, rozu­mia­nej jako dogłęb­na i rze­tel­na eks­plo­ra­cja wpły­wu tech­no­lo­gii na spo­łe­czeń­stwo, filo­zo­fię i etykę. Gra­cze wcie­lą się w człon­ków zało­gi eks­pe­dy­cji wysła­nej na kra­niec Ukła­du Sło­necz­ne­go w celu zba­da­nia nie­zwy­kłe­go zja­wi­ska nazwa­ne­go „Ano­ma­lią”, któ­re może być zwią­za­ne z obec­no­ścią inte­li­gent­nych form życia przy­by­łych do Ukła­du Sło­necz­ne­go.…