Witajcie, emisariusze Mrocznego i Świetlistego Dworu, szanowni obserwatorzy oraz uprzywilejowani śmiertelnicy. Jeden wieczór, jeden wybór. Władza jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy tylko przetrwać nocne obrady… i pokonać rywali. Witajcie na Dworze Fae, neutralnym gruncie pojedynku zanurzonego w magii równie mocno, jak w polityce. Pragniesz wygrać, ale czy na pewno wiesz, jaka jest prawdziwa cena władzy?
Brzmi dobrze? Czujesz już ciężar odpowiedzialności? Zapraszamy na larp
Zew Dzikiego Łowu
Gracze wcielają się w gości, zebranych po usłyszeniu Zewu Dzikiego Łowu, rytuału od setek lat zakazanego. Ich wspólnym celem jest wybranie Łowczego i odszukanie osoby, która złamał rozkaz Króla Oberona i Królowej Mab. Nie będą to jednak sztywne obrady wokół okrągłego stołu, o nie! Jesteśmy na Dworze fae, gdzie muzyka nigdy nie ustaje, a tańce i zabawa idą ramię w ramię ze spiskami i magicznymi układami.
Miejsce
Gra odbędzie się w sobotę 6 grudnia o godzinie 15:00, w gdańskim Centrum Nauki Hevelianum, w sali im. Marii Curie-Skłodowskiej. Można przynieść swoje napoje i kanapki. Jeśli chcecie zabrać ze sobą słodycze lub inne gotowe przysmaki, upewnijcie się, że są opakowane odpowiednio “fantastyczno-magicznie”. Ser i chleb zawinięty w płótno TAK, Grześki i Snickersy NIE 🙂
Procedura zapisów na larp
- Kup w serwisie EVENEA bilet na larp.
- Przeczytaj opis postaci z poniższej LISTY WAKATÓW, a następnie wybierz trzy postacie, w które chcesz się wcielić.
- Napisz maila z 3 wybranymi wakatami na adres krystian.kujawski@bb3c.pl
- Jeśli nie chcesz grać określonego typu wątków (oznaczonych #) — wpisz to razem z wybranymi wakatami.
- Czekaj na odpowiedź z potwierdzeniem wyboru postaci, a w międzyczasie szykuj swój strój na larp!
Bilety
Sprzedaż biletów rozpocznie się w poniedziałek, 24 listopada, o godzinie 20:00 w serwisie EVENEA.
Lista wakatów
#łowy — Postać skupia się na rozwikłaniu sprawy łowów lub zależy jej na wzięciu udziału w łowach.
#władza — Postaci zależy, by posiąść lub utrzymać władzę.
#tajemnica — Postać jest uwikłana w jakąś tajemnicę lub zna sekret kluczowy dla fabuły gry.
#rodzina — Postać skupia się na relacjach z rodziną.
#zabawa — Postać przybyła tu, by się dobrze bawić na zgromadzeniu.
#śmiertelnicy — Postać magiczna zainteresowana życiem śmiertelników
#szaleństwo — Postać szalona, obłąkana, zachowująca się dziwnie.
#sprawiedliwość — Postać poszukająca sprawiedliwości.
Dwór Świetlisty
- Clurichaun (M): Przywódca delegacji Świetlistej. Jest tu, aby dobrze się bawić i upewnić się, że życzenia Oberona zostaną spełnione. W tej kolejności.
#łowy #władza #tajemnica - Robin Goodfellow (M): W połowie śmiertelny syn Oberona. Nosi urazę wobec Szekspira. Niezwykle przenikliwy w wyciąganiu ludzkich sekretów na światło dzienne.
#łowy #rodzina - Niamh Złotowłosa (K): Roztrzepana, lecz potężna wysłanniczka Tuatha de Danann. Jest tu w ramach wsparcia oraz może i trochę by się zabawić. Nawet na tak nudnym przyjęciu, jak to!
#zabawa #śmiertelnicy #szaleństwo - Gwrgedd Annwynn (K): Pani Jeziora, duch wody, strażniczka Excalibura. Mocno zirytowana jego kradzieżą. Nie wie, kto to zrobił, ale rozpozna winnego (lub winną) na pierwszy rzut oka. Przeciwieństwo Nucklavee.
#sprawiedliwość
Dwór Mroczny:
- Czarna Noc (M): Przewodzi delegacji Mrocznej. Jest ulubieńcem Pani Mrocznego dworu Mab. Potężny fea, który pojawił się trochę znienacka na dworze.
#władza #łowy #tajemnica - Zabójczy Mróz (U): Obłąkany, choć doskonale udaje zdystansowanego i zimnego. Kat służący Mab. Marzy o byciu u władzy.
#władza #śmiertelnicy - Nucklavee (M): Duch chorób i zarazy. Z oczywistych względów nienawidzi penicyliny. Pragnie odzyskać władzę. Przeciwieństwo Gwrgedd Annwynn.
#władza #łowy - Jack-in-Irons (M): Został zakuty w żelazne łańcuchy, co drastycznie osłabiło jego moc. Zrobi prawie wszystko, aby zostać uwolnionym. Jest mocno zainteresowany łowami (Uwaga! Podczas gry osoba grająca jest zakuta w łańcuchy!).
#łowy #śmiertelnicy #tajemnica #szaleństwo
Inni:
- Król Pellinore (M): Pellinore zasłynął ze swoich pościgów za Ujadającą Bestią, na którą miał polować całe życie. Podczas jednej z takich wypraw, spotkał na swojej drodze młodego Artura. Artur rzucił mu wyzwanie i doszło do pojedynku. To właśnie wtedy, podczas potyczki z Pellinore’em, pękł Miecz z Kamienia. Z czasem Pellinore dołączył do Rycerzy Okrągłego Stołu. Przybył wezwany na łowy.
#tajemnica #łowy - Król Herla (M): Był poprzednim Łowczym. Uczestniczył w weselu Oberona z Tytanią. Został tam trochę za długo. Błąka się po świecie na swoim koniu. (postać dla graczy, którzy lubią sobie sami znajdować zajęcia w grach)
#szaleństwo - Jego Ekscelencja Opat z Glastonbury, Smok z Carr Marsh (M): Tak, to smok. Który jest księdzem. Która część jest trudna do zrozumienia? Z grzeczności przybrał ludzką formę.
#łowy #śmiertelnicy #tajemnica - Kowal Wayland (U): Zwykły wiejski kowal. Wayland podkuwał konia Herli, gdy obaj usłyszeli Zew, ku swojemu ogromnemu zdziwieniu.
#łowy - Lady Angelica Cottington (K): niezrównoważona staruszka, która miażdży malutkie wróżki między kartkami swojej książki. Tak, prawdziwe wróżki. Przestańcie pytać.
#tajemnica #łowy #szaleństwo - Piękna Janet z Carterhaugh (K): Jest szalona, wiadomo, że spadła kiedyś na nią jakaś kara i do dziś za to pokutuje. Przykra sprawa.
#łowy #tajemnica


