W poszukiwaniu zgubionej pamiątki - BlackBox 3City

W poszukiwaniu zgubionej pamiątki

Autor/zy:

Kon­wen­cja: fan­ta­sy

Czas trwa­nia: 5 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 2 — 4

Larp popro­wa­dzo­no na:

No spra­wa wyglą­da tak … byłem ja we lesie z moimi ziom­ka­mi no i robilm tam co robi­lim …ale to nie jest waż­ne. Waż­ne jest to, że zna­leź­li­śmy jaski­nie, ale to nie byłą taka jaski­nia jaka myśli­cie nad tą jaski­nią byłą taka wiel­ka sta­tua i myśmy byli cie­ka­wi, co tam jest w środ­ku no i weszli­śmy i tak wyszło, że tak ze no zgu­bi­łem tę moją pamiąt­kę. No i chciał­bym ją odzy­skać, bo to waż­na rzecz rozu­mie­cie pań­stwo. Tutaj cięż­ko jest zna­leźć takich, co to by chcie­li tam iść no bo tu wszy­scy stra­chli­wi tacy. 
To co pomo­że­cie? Zapłacę!

Remus Liman- Katari

Opis

W cie­niu wiel­kie­go lasu Sable­wo­od osa­da zwa­na Schro­ni­skiem jest ostat­nim bastio­nem cywi­li­za­cji. To wasz dom, miej­sce, gdzie histo­rie o dzi­czy opo­wia­da się szep­tem, by nie kusić losu. Jed­nak spo­kój ma swo­ją cenę.

Do waszych drzwi puka zde­spe­ro­wa­ny męż­czy­zna, Remus Liman. W jego oczach widać cień nie­daw­nej, lek­ko­myśl­nej wypra­wy w głąb pusz­czy. Opo­wia­da o stra­cie – nie o zło­cie czy klej­no­tach, lecz o pamiąt­ce rodzin­nej, przed­mio­cie o nie­wy­po­wie­dzia­nej war­to­ści sen­ty­men­tal­nej, któ­ry pochło­nął mrocz­ny las.

Nikt przy zdro­wych zmy­słach nie zapusz­cza się w głąb Sable­wo­od z wła­snej woli. To miej­sce nie­zba­da­ne, peł­ne zdra­dli­wych ostę­pów, pra­sta­rych ruin i stwo­rzeń, któ­re nigdy nie widzia­ły świa­tła dnia. Czy odwa­ży­cie się wkro­czyć tam, skąd inni ucie­ka­ją? Czy podej­mie­cie się misji, któ­ra prze­ro­śnie zwy­kłe­go śmier­tel­ni­ka, by odzy­skać coś, co dla jed­ne­go czło­wie­ka jest całym światem?

Przy­go­tuj­cie się na sesję peł­ną eks­plo­ra­cji, wal­ki o prze­trwa­nie w dzi­czy i starć z jej nie­bez­piecz­ny­mi strażnikami.

Wymagania

Przed wyru­sze­niem w drogę…

Wiesz, na czym pole­ga­ją gry RPG? Świet­nie, to wszyst­ko, cze­go potrze­bu­jesz! Masz wła­sne kost­ki? Super, weź je ze sobą! Nie masz? Żaden pro­blem, będzie­my mie­li zapa­so­we. Naj­le­piej będzie, jeśli przyj­dziesz na sesję z goto­wym pomy­słem na postać. Pomyśl, kim chciał­byś być w świe­cie gry. Jeśli szu­kasz inspi­ra­cji, poniż­sze arche­ty­py będą paso­wać do sce­na­riu­sza jak ulał:
— Uzdro­wi­ciel (Medyk, Zielarz);
— Odkryw­ca (Poszu­ki­wacz przy­gód, Biolog);
— Czło­wiek czy­nu (Awan­tur­nik);
— Spec od szem­ra­nych inte­re­sów (Zło­dziej, oso­ba z półświatka);
— Mól książ­ko­wy (Histo­ryk).

Ważne

Świat gry to sys­tem Dag­ger­hart, któy naj­ła­twiej skla­sy­fi­ko­wać jako high lub epic fan­ta­sy sprzed rewo­lu­cji prze­my­sło­wej (bez bro­ni palnej).

Infografiki

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

Wulgarny język

W grze obec­ny jest wul­gar­ny język.