Konwencja: fantasy
-
Bal Smoków
Bal Smoków jest larpem tanecznym (inspirowany np. grą Zaczarowani lub Dance the Macabre) gdzie gracze wcielą się w postaci smoków i będą doświadczać smoczych problemów. Żeby móc wziąć udział w zabawie nie będą potrzebne żadne konkretne umiejętności poza chęcią eksploracji siebie i swojego ciała. Gra będzie opowiadać o grupie smoków, która przebudziła się po tysiącleciach…
-
Poczesny sabat Duchów Natury
Poczesny sabat Duchów Natury to gra opowiadająca o losach ostatnich wyznawców starej wiary, czyli wcześniej wspomnianych Duchów Natury, w autorskim świecie fantasy. Gracze będą mieli możliwość wcielenia się w jedną z dwóch frakcji: Wiedźm oraz Venatorów, czyli gildii, którą najprościej można podsumować jako “łowców czarownic”. Larp dzieje się w ciemnościach, przy ognisku, swoim klimatem inspirując…
-
Ekspedycja czarodziei z Akademii Magicznej
Ekspedycja czarodziei z Akademii Magicznej to gra, która skupia się na eksploracji terenu w celu odkrycia wszystkich zagadek i wspólnym opowiedzeniu historii. Jej przebieg i finał będą zależeć od decyzji Graczy. Larp dzieje się w autorskim świecie fantasy. Gracze będą mieli możliwość wcielenia się w postaci magów-naukowców (o różnym stopniu zaawansowania w magicznych sztukach) oraz…
-
Dalekie Światła
Wyobrażaliście sobie kiedyś, co by powstało z połączenia Władcy Pierścieni oraz Mad Maxa? W świecie gry Dalekie Światła (org. Lofty Beacons) cywilizacja upadła w ogniu atomowej zagłady. Ocalali, rozproszeni ludzie zaczęli tworzyć nowe społeczeństwa. Plemiona zarządzane są w bardziej prymitywny, plemienny lub też feudalny sposób. Kraina, w której rozgrywa się akcja gry, jest konsekwentnie podbijana…
-
Hatstall Homecoming 2022
Larp przenosi graczy do magicznego uniwersum znanego z cyklu powieści o Harrym Potterze pod koniec drugiej dekady XXI wieku. Opowiada o nieuniknionym rozliczeniu się z przeszłością; zamykaniu jednych drzwi i otwieraniu nowych. Podnosi kwestię trudności w podjęciu decyzji i znalezieniu odpowiedzi na pytanie jak długo warto o coś walczyć, a w którym momencie powiedzieć “dosyć”,…