Ściąć go! - Herbatka u Królowej Kier - BlackBox 3City

Ściąć go! — Herbatka u Królowej Kier

Autor/zy:

For­mat: fre­eform

Kon­wen­cja: fan­ta­sy, far­sa, kome­dia

Czas trwa­nia: 2 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 10 — 16

Larp popro­wa­dzo­no na:

“- Och, nie mów w ten spo­sób! — zawo­ła­ła bied­na Kró­lo­wa, zała­mu­jąc ręce w roz­pa­czy. — Pomyśl, jaką jesteś świet­ną oso­bą. Pomyśl, jak dłu­gą prze­szłaś już dro­gę. Pomyśl, któ­ra jest godzi­na. Pomyśl o czym­kol­wiek, tyl­ko nie płacz!”

“Ściąć go!”

L. Car­roll, “Ali­cja w Kra­inie Cza­rów. Po dru­giej Stro­nie Lustra”

Opis

Dzień jak co dzień na dwo­rze Kró­lo­wej Kier- her­bat­ka, kro­kiet i nie­zo­bo­wią­zu­ją­ce egze­ku­cje… to zna­czy egzal­ta­cje Kart-dwo­­rzan. Zapra­szam na zupeł­nie nie­po­waż­ną grę, w któ­rej naj­waż­niej­sze (zaraz po Kró­lo­wej, oczy­wi­ście) są prze­py­chan­ki dwo­ra­ków i absur­dal­na ety­kie­ta wymy­śla­na na grze na bie­żą­co. Któ­ra Kar­ta zasłu­ży na łaski Kró­lo­wej, a któ­ra dla niej stra­ci głowę? 

Kome­dia.
Far­sa.
Gamizm.
Prze­bi­jam!

Ścią­ą­ą­ąć Gooo!!!!

Wymagania

To jest lek­ka gra o niskim pro­gu wej­ścia. Wyma­ga­ne zero­we przy­go­to­wa­nie przed grą, brak kart posta­ci przed grą, brak wyma­gań stro­jo­wych i rekwi­zy­to­wych. Jeśli się upie­rasz, ubierz się na czer­wo­no, bia­ło lub czar­no i weź ze sobą ład­ną fili­żan­kę albo miecz.

Ważne

Moż­na wejść w trak­cie gry i wyjść z niej przed zakoń­cze­niem. Gra wyma­ga­ją­ca uwa­gi, spa­la bate­rie społeczne.

Infografiki

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.