Od ostatnich kilku dni wioska Roads End ma problemy z bandytami: blokują dostęp do wsi oraz porwali córkę burmistrza. Gracze wcielają się w grupkę podróżników, zatrudnioną, aby rozprawić się z problemem i uratować zakładniczkę.
Scenariusz osadzony jest w autorskim systemie prowadzącego “Kalor”. Jest to system k20 fantasy, bazowany na systemach jak Dungeons and Dragons 5e, Dungeons and Dragons 4e, Pathfinder 2e, w którym każda postać ma własne, unikalne umiejętności.
Postacie
Gracze mogą wcielić się w dowolną z poniższych postaci:
- Człowiek Wojownik – mistrz obrony i kontroli pola bitwy, władający tarczą i mieczem, gotowy przyjąć każdy cios na siebie.
- Pół-ork Barbarzyńca – brutalna siła na froncie, roztrzaskujący wrogów ciężkim toporem w potężnych atakach.
- Drakon Paladyn – rycerz światła, wspierający drużynę świętym mieczem i magicznymi błogosławieństwami.
- Elf Wysoki Mag – mag władający siłami natury i żywiołów, kontrolujący pole bitwy i zadający potężne obrażenia.
- Pół-elf Kleryk – oddany kapłan, uzdrawiający i wspierający towarzyszy magicznymi mocami światłości.
- Niziołek Łotrzyk – zręczny złodziej, zadający szybkie i precyzyjne obrażenia z ukrycia za pomocą sztyletu.
- Tiefling Bard – czarujący muzyką bard, wzmacniający drużynę za pomocą pieśni i magicznych zaklęć.
- Pół-elf Czarnoksiężnik – mistrz nekromancji i ciemnej magii, zadający nekrotyczne obrażenia z dystansu.
- Elf Leśny Łowca – nieuchwytny strzelec, eliminujący wrogów z daleka za pomocą długiego łuku i precyzyjnych strzałów.