No sprawa wygląda tak … byłem ja we lesie z moimi ziomkami no i robilm tam co robilim …ale to nie jest ważne. Ważne jest to, że znaleźliśmy jaskinie, ale to nie byłą taka jaskinia jaka myślicie nad tą jaskinią byłą taka wielka statua i myśmy byli ciekawi, co tam jest w środku no i weszliśmy i tak wyszło, że tak ze no zgubiłem tę moją pamiątkę. No i chciałbym ją odzyskać, bo to ważna rzecz rozumiecie państwo. Tutaj ciężko jest znaleźć takich, co to by chcieli tam iść no bo tu wszyscy strachliwi tacy.
To co pomożecie? Zapłacę!
Remus Liman- Katari
W cieniu wielkiego lasu Sablewood osada zwana Schroniskiem jest ostatnim bastionem cywilizacji. To wasz dom, miejsce, gdzie historie o dziczy opowiada się szeptem, by nie kusić losu. Jednak spokój ma swoją cenę.
Do waszych drzwi puka zdesperowany mężczyzna, Remus Liman. W jego oczach widać cień niedawnej, lekkomyślnej wyprawy w głąb puszczy. Opowiada o stracie – nie o złocie czy klejnotach, lecz o pamiątce rodzinnej, przedmiocie o niewypowiedzianej wartości sentymentalnej, który pochłonął mroczny las.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie zapuszcza się w głąb Sablewood z własnej woli. To miejsce niezbadane, pełne zdradliwych ostępów, prastarych ruin i stworzeń, które nigdy nie widziały światła dnia. Czy odważycie się wkroczyć tam, skąd inni uciekają? Czy podejmiecie się misji, która przerośnie zwykłego śmiertelnika, by odzyskać coś, co dla jednego człowieka jest całym światem?
Przygotujcie się na sesję pełną eksploracji, walki o przetrwanie w dziczy i starć z jej niebezpiecznymi strażnikami.
Przed wyruszeniem w drogę…
Wiesz, na czym polegają gry RPG? Świetnie, to wszystko, czego potrzebujesz! Masz własne kostki? Super, weź je ze sobą! Nie masz? Żaden problem, będziemy mieli zapasowe. Najlepiej będzie, jeśli przyjdziesz na sesję z gotowym pomysłem na postać. Pomyśl, kim chciałbyś być w świecie gry. Jeśli szukasz inspiracji, poniższe archetypy będą pasować do scenariusza jak ulał:
— Uzdrowiciel (Medyk, Zielarz);
— Odkrywca (Poszukiwacz przygód, Biolog);
— Człowiek czynu (Awanturnik);
— Spec od szemranych interesów (Złodziej, osoba z półświatka);
— Mól książkowy (Historyk).