Forma: larp kameralny

  • Sanktuarium

    Sanktuarium

    Miej­scem akcji lar­pa jest symu­la­cja VR w miej­scu zwa­nym Sank­tu­arium, czy­li swo­istym archi­wum… Takich symu­la­cji. Sank­tu­arium zosta­ło zabez­pie­czo­ne przed pró­ba­mi cen­zu­ry i sia­nia pro­pa­gan­dy ze stro­ny rzą­du, któ­ry od dekad kon­tro­lu­je wszyst­ko, co znaj­du­je się w Inter­ne­cie. Każ­dy, kto ma do prze­ka­za­nia bar­dzo oso­bi­stą lub po pro­stu taj­ną wia­do­mość, zosta­wia ją wła­śnie tam. Sank­tu­arium jest…

  • Inny czas

    Inny czas

    Larp jest opo­wie­ścią zako­rze­nio­ną w sło­wiań­skiej rze­czy­wi­sto­ści, ale jed­no­cze­śnie peł­ną fantazmatów. To sce­na­riusz o zma­ga­niu się z samym sobą, oko­licz­no­ścia­mi, moral­ny­mi nor­ma­mi i wyzwa­niem, jakim jest chęć napi­sa­nia wła­snej histo­rii w świe­cie, w któ­rym życie opie­ra się o powta­rzal­ność. O życiu na pogra­ni­czu fak­tu i baśni. O ludziach, któ­rzy za wszel­ką cenę chcą, z roz­ma­itym…

  • Przystanek Floryda

    Przystanek Floryda

    Rok 1963, świat w napię­ciu zim­nej woj­ny, powo­li wycho­dzą­cy z kosz­ma­ru dru­giej woj­ny świa­to­wej i pierw­szych użyć bro­ni ato­mo­wej, czas patrze­nia w kosmos, wiel­kich marzeń i lęków zwią­za­nych z roz­wo­jem tech­no­lo­gii. Czas wiel­kich zmian w oby­cza­jo­wo­ści, sto­sun­kach spo­łecz­nych, kul­tu­rze i sztu­ce. Popa­trzy­my na ten okres ocza­mi ludzi, któ­rzy spę­dza­ją zło­te lata swe­go życia w domu…

  • Wyprawa po Złote Runo

    Wyprawa po Złote Runo

    Jest to larp w kon­wen­cjach SF oraz „heist movie” (np. film o sko­ku na bank), któ­ry w swo­jej dru­giej war­stwie opo­wia­da o andro­idach i ludziach, ich współ­dzia­ła­niu razem, rela­cjach, kształ­to­wa­niu się oso­bo­wo­ści andro­idów pod wpły­wem ludzi — a być może tak­że o wpły­wie andro­idów na ludzi. Ta gra jest dla Cie­bie jeżeli: Ta gra może nie…

  • Zegar Tyka

    Zegar Tyka

    Zegar tyka to larp kame­ral­ny w kli­ma­cie noir, w któ­rym nie ma za wie­le miej­sca na szczę­śli­we zakoń­cze­nie, a czerń i biel mie­sza­ją się w bru­tal­ną sza­rość. Gra­cze wcie­lą się w role osób, któ­rych wspo­mnie­nia w więk­szo­ści znaj­du­ją się za gęstą mgłą. W nie­zna­nym im barze o nazwie “Para­di­se” wybu­dza ich głos sły­sza­ny tyl­ko w…