Ostatnia Transmisja Hermesa - BlackBox 3City

Ostatnia Transmisja Hermesa

Autor/zy:

Kon­wen­cja: dra­mat, scien­ce fiction

Czas trwa­nia: 4 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 2 — 6

Larp popro­wa­dzo­no na:

“Komu­ni­ka­cj­na sta­cja bez­pla­ne­tar­na Her­mes (KSB Her­mes) na pla­ne­to­idzie B3/18F431 jest istot­nym ele­men­tem ope­ra­cji wydo­byw­czych i trans­por­to­wych sek­to­ra czwar­te­go z uwa­gi na koor­dy­na­cję, fil­tra­cję i kom­pi­la­cje infor­ma­cji radio­wych na nie­wiel­kie dystan­se i prze­ka­zy­wa­nie infor­ma­cji z lokal­nej cen­tra­li. Jako pra­cow­nik KSB Her­mes od two­jej odpo­wie­dzial­no­ści i sumien­no­ści zale­żą nie tyl­ko spraw­ność pra­cy resz­ty sek­to­ra, ale i życia wie­lu pra­cow­ni­ków, a więc prio­ry­te­tem jest utrzy­ma­nie prze­pły­wu infor­ma­cji. W razie wąt­pli­wo­ści skon­tak­tuj się ze swo­im przełożonym. 

Alli­co spól­ka Z.O.O. zastrze­ga sobie jako pod­miot nad­zor­czy pro­se­ku­cję w ramach zarzą­dzeń co do roz­wo­ju i eks­plo­ata­cji pod­le­głych sys­te­mów [c65863] oraz co do wydaj­no­ści zaso­bów ludz­kich [k76532]. Wszel­kie skar­gi i zastrze­że­nia skła­da­ne powin­ny być do lokal­ne­go przed­sta­wi­cie­la prawnego.”

- Klau­zu­ra infor­ma­cyj­na dla pra­cow­ni­ków sta­cji KSB Hermes

Opis

Sys­tem Ipsi­­lon-B3 w szó­stym okrę­gu jest wystar­cza­ją­co dale­ko od Zie­mi, by nie się­ga­ły tu bez­po­śred­nie sygna­ły (a tym samym media i pra­wa czło­wie­ka), ale na tyle bli­sko, żeby opła­ca­ło się robić tu inte­re­sy. Dwie kor­po­ra­cje Void Solu­tions i Alli­co są w trak­cie spo­ru praw­ne­go o wła­sność nad sys­te­mem i pro­wa­dzą „inten­syw­ną kon­ku­ren­cję” co ozna­cza, że ser­ce sys­te­mu pogrą­żo­ne jest w kor­po­ra­cyj­nej wojnie. 

Gra­cze znaj­du­ją się na jed­nej ze sta­cji kosmicz­nych na obrze­żach sys­te­mu, więk­szość z nich na niej pra­cu­je. Odle­głość od wewnętrz­nych czę­ści sys­te­mu, pla­net i co naj­waż­niej­sze niski prio­ry­tet loka­li­za­cji, póki co chro­nił was przed więk­szo­ścią walk. Przy­naj­mniej na razie…

Sys­tem RPG, w któ­rym będzie­my grać to Mother­ship 1e. Pod­czas sesji gra­cze wcie­lą się w pra­cow­ni­ków kor­po­ra­cji Alli­co i pecho­wych podróż­ni­ków na nie­wiel­kiej sta­cji komu­ni­ka­cyj­nej Her­mes. Wszyst­ko ukła­da się zno­śnie, dopó­ki nie docho­dzi do koli­zji z asteroidą. 

Sce­na­riusz jest sil­nie inspi­ro­wa­ny grą Citi­zen Sle­eper, co nada­je mu ponu­ry, melan­cho­lij­ny kli­mat z ele­men­ta­mi nie­sa­mo­wi­to­ści. Roz­gryw­ka sku­pi się na inte­rak­cjach spo­łecz­nych, ofe­ru­jąc licz­ne dia­lo­gi i spo­tka­nia z wie­lo­wy­mia­ro­wy­mi posta­cia­mi nie­za­leż­ny­mi, przy nie­wiel­kiej ilo­ści walki.

Fabu­ła będzie mia­ła cha­rak­ter oso­bi­sty, kon­cen­tru­jąc się na histo­riach posta­ci gra­czy (stwo­rzo­nych przez nich lub przy­go­to­wa­nych przez Mistrza Gry) oraz życiu na pokła­dzie sta­cji kosmicz­nej. W trak­cie sesji poru­sza­ne będą takie moty­wy jak rodzi­na, sta­tus spo­łecz­ny, kon­se­kwen­cje woj­ny, głód, śmierć oraz samot­ność w prze­strze­ni kosmicznej.

Wymagania

Pro­wa­dzą­cy zapew­niam kości i goto­we kar­ty posta­ci wraz z krót­kim back­sto­ry. Jeśli ktoś życzy sobie zagra­nie stwo­rzo­ną przez sie­bie posta­cią to nale­ży ją wcze­śniej zatwier­dzić z prowadzącym.

Infografiki

W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Gra poru­sza tema­ty­kę dys­kry­mi­na­cji, bądź wykorzystania.

Gra porusza tematykę uzależnień

Gra poru­sza tema­ty­kę uzależnień.

W grze pojawiają się straszne lub obrzydliwe elementy

W grze poja­wia­ją się strasz­ne lub obrzy­dli­we elementy.

Wulgarny język

W grze obec­ny jest wul­gar­ny język.

W grze pojawia się hazard

W grze poja­wia się hazard.