Promocja
PRZYJDŹ Z PRZYJACIELEM, PRZYJDŹ Z PRZYJACIÓŁKĄ
2 BILETY W CENIE 1
Jeśli kupisz bilet na larp Błogosławieni Głupcy,
możesz za darmo zabrać ze sobą kogoś, kto jeszcze nigdy nie był na BlackBoxie.
Chcesz skorzystać z promocji? Jak to zrobić?…
- kup bilet
- skontaktuj się z nami przez formularz w zakładce KONTAKT. Napisz, na jakie dane mamy wystawić darmowy bilet.
Promocja trwa do wyczerpania biletów. O przyznaniu biletu decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisy na postać
Do larpu Błogosławieni Głupcy zostało niespełna 10 dni. Jeśli chcecie zawczasu zaklepać sobie rolę na grę, oto krótka instrukcja:
- Przeczytaj opisy postaci znajdujące się poniżej,
- wybierz rolę, która najbardziej ci odpowiada i wydaje się najbardziej interesująca,
- kup bilet,
- użyj formularza w zakładce KONTAKT i poinformuj nas, którą postać wybierasz,
- czekaj na mail od nas z potwierdzeniem rezerwacji,
- szykuj strój na larp!
W przypadku wszelkich wątpliwości co do procedury — napisz do nas przez formularz kontaktowy lub na FB (tam odpowiadamy szybciej).
Wszystkie postacie nieoznaczone literką M i K mogą być odegrane przez osoby dowolnej płci.
Lista wakatów na larp Błogosławieni Głupcy
Gwardia Imperialna
1. Generał broni (Zarezerwowany). Honorowy, służbista, pragmatyk. Dowodzi siłami gwardii. Traktuje swoich żołnierzy jak synów, choć jest surowym ojcem. Lata służby wyrobiły mu specyficzny pogląd na świat.
2. Lord komisarz (Zarezerwowany). Życiowy, praktyk, podejrzliwy. Jego zdaniem w służbie wojskowej liczą się wyniki, a nie zgodność z regulaminem. Ma posłuch i szacunek swoich żołnierzy, co jest nie lada osiągnięciem dla komisarza stroniącego od przemocy względem podwładnych.
3. Pułkownik (Zarezerwowany). Kombinator, cwaniak, obrotny. Dla niego liczą się dwie sprawy, zachować skórę i zarobić kasę. Szybko zorientował się, że w karierze żołnierza, jedyną drogą do bezpiecznej emerytury jest zajść daleko i wysoko.
Władze planety Deuter
4. Gubernator (Zarezerwowany). (M) Sprawiedliwy, pracowity, zmęczony życiem. Swoją pozycję i pracę traktuje jako nieprzyjemną konieczność, stara się jednak najlepiej jak potrafi, przede wszystkim dla swojej rodziny i jej dobra. Ciąży na nim mroczna przeszłość.
5. Syn gubernatora (Zarezerwowany). (M) Idealista, postępowy, radykał. W dużej części uformowały go traumatyczne przeżycia z dzieciństwa. Napędza go młodzieńczy wigor i wyrachowany umysł.
6. Córa gubernatora/panna młoda (Zarezerwowany). (K) Obyta, towarzyska, pod przykrywką niewinnej dziewczynki kryje się młoda bestia polityczna. Dorastając wśród szlachty i pałacowych wygód, nie wyobraża już sobie życia na niższym poziomie.
7. Głowa rodu “tradycja” (Zarezerwowany). Dumny, pogardliwy biznesmen. Ewidentnie wywyższający się wśród ludzi jako przedstawiciel dynastii z kilkoma tysiącleciami na karku. Pycha i “honor” nie przeszkadza mu jednak w byciu niezgorszym biznesmenem i politykiem.
8. Pan młody, dziecko “tradycji” (M) (Zarezerwowany). Ufny, marzyciel, podatny na wpływy innych. Osoba raczej niezbyt zaradna życiowo, ale z ambicją i popędem do wielkości i sławy. Swoje braki stara się nadrabiać charakterem.
9. Głowa rodu “nauka” (Zarezerwowany). Starzec, uczony, opiekuńczy. Skoncentrowany na postępie ludzkości, choć patrzący też z nostalgią na dziedzictwo kulturowe. Rozumie, że każdy w świecie ma swoją rolę do spełnienia i w ostateczny rozrachunku, Imperator rozliczy nas wszystkich sprawiedliwie.
10. Dziecko rodu “nauka” (Zarezerwowany). Głodny wiedzy i jej owoców. Kocha rodzinę i jest gotowy zrobić dla niej wszystko. Posiada nieortodoksyjne poglądy, ale wszyscy widzą to jako jego objaw ekscentryzmu, wynikający z zainteresowań jego rodu.
11. Głowa rodu “pieniądze” (Zarezerwowany). Podstępny, chytry, oportunista. Nieskrępowany kręgosłupem moralnym karierowicz, który szczere wierzy, że wszystko co ma w tym świecie wartość, ma ją w postaci wartości rynkowej.
Niezrzeszeni
12. Kapłan (Zarezerwowany). Spokojny, religijny, towarzyski. Posiada edukację teologiczną i filozoficzną, którą lubi się dzielić. Jest bardzo znanym kapłanem w tym rejonie Imperium, którego błogosławieństwa przynoszą podobno wielkie szczęście w życiu, a w szczególności w karierze.
13. Lord Inkwizytor (Zarezerwowany). Pewny siebie, dominujący, budzący strach i respekt. Ideologiczny radykał nieprzebierający w środkach dla dobra Wielkiej Sprawy. Służy Złotemu Tronowi od dziesięcioleci i do znudzenia zna już swój zawód i wszystkie jego aspekty.
14. Rogue Trader #1 (Zarezerwowany). Stary, obyty, znający życie i fach jak mało kto. Posiada reputację człowieka na którym można polegać i któremu absolutnie nie chce się podpaść.
15. Rogue Trader #2 (Zarezerwowany). Młody, zaradny, wycofany. Dopiero od niedawna jest kapitanem statku i ewidentnie nie czuje się pewnie w swojej nowej roli, choć stara się najlepiej jak potrafi.
16. Rogue Trader #3 (Zarezerwowany). Atencjusz, cwaniak, lubi być w centrum uwagi i centrum interesów. Złotousty biznesmen, który jak przystało na Rogue Trader’a, żadnej pracy się nie boi, nieważne jaki ma status legalności.
(Cała trójka: ku inspiracji warto zerknąć na grę Space Tycoon).
17. Gość rodu “pieniądze” (Zarezerwowany). Uprzejmy, wygadany, obyty, obrotny i przekonujący. Jest trochę przedstawicielem handlowym, trochę dyplomatom jakiegoś obcego konsorcjum.
Postaci dodatkowe
(można je wybrać, jeśli obsadzone zostaną postacie podstawowe)
18. Kadet Komisarz (M). Popędliwy, pyszny, pogardliwy. Czuje się pępkiem świata, niesprawiedliwie znajdującym się w niezadowalającej go sytuacji. Lubi strzelać do swoich żołnierzy.
19. Major Gwardii. Kombinator, cwaniak choć honorowy, obrotny. Niejedno w życiu widział, nie jedno ukradł i niejednego okantował. Choć wszystko to robił w imię swoich pobratymców (i swoim własnym).
20. Space Marine (M) (Zarezerwowany). Nieogarniający ludzkich konwenansów, bardzo bystry. Budzący respekt. Melancholijny kapitan z zakonu o złej sławie.
21. Drugi przedstawiciel rodu “pieniądze”. Chytry, kombinator, czyha na okazję aby awansować. Dorobkiewicz bez większych skrupułów.
22. Kronikarz Marine/Psionik gwardii (M). Mistyczny, tajemniczy, budzący niepokój. Posiada kontakt ze Spacznią, co generalnie odpycha od niego ludzi.
23. Arbiter. Służbista, karierowicz, weteran. Protokół i regulamin jest dla niego wszystkim. lubujący się w rządzeniu innymi. Szorstki, choć obyty z wyższymi sferami. Wbrew pozorom, bardzo skuteczny w swojej pracy.