Konwencja: świat współczesny

  • Radical Friendship

    Radical Friendship

    Radi­cal Friend­ship to czar­na kome­dia o gru­pie przy­ja­ciół nale­żą­cych do rady­kal­ne­go ugru­po­wa­nia poli­tycz­ne­go, któ­rych lider decy­du­je się na coraz to śmiel­sze kro­ki w dro­dze odkry­wa­nia swo­jej toż­sa­mo­ści i seksualności. Larp pozwa­la na eks­plo­ro­wa­nie niu­an­sów nowo­mo­wy, doświad­cza­nie dyso­nan­sów poznaw­czych i zupeł­ne zigno­ro­wa­nie jakich­kol­wiek roz­sąd­nych roz­wią­zań w obli­czu świa­ta ciut bar­dziej skom­pli­ko­wa­ne­go niż mie­ści się to w…

  • The Night We Met

    The Night We Met

    Shay­ne to rado­sny, żywio­ło­wy nasto­la­tek. Tom chęt­niej spę­dza czas w zaci­szu swo­je­go pokoju. Co ich łączy? Rodzin­ne wię­zi. Co ich dzie­li? Pięć­dzie­siąt lat różnicy. Wnuk przy­cho­dzi do dziad­ka, by przy­znać mu się do swo­jej orien­ta­cji i roz­po­czy­na tym roz­mo­wę, któ­ra poka­zu­je, jak bar­dzo róż­nią się ich świa­ty, jak wie­le może się zmie­nić przez pięć­dzie­siąt lat.…

  • 2 Speak Is A Sin

    2 Speak Is A Sin

    2 Spe­ak Is A Sin to larp o tym, jak zni­ka­ją Miej­sca i jak zni­ka­my My. Gra prze­no­si gra­czy do małej, gejow­skiej knaj­py na prze­ło­mie XX i XXI wie­ku. To jed­no z miejsc, gdzie nie­wie­le się mówi i bar­dzo uważ­nie daw­ku­je spoj­rze­nia. Każ­dy wie­czór to gra: o sta­tus w gru­pie, o wła­sny wize­ru­nek, o pozy­cję,…

  • Taksówka

    Taksówka

    Nie da się prze­śle­dzić całe­go ludz­kie­go żywo­ta, ale moż­na przyj­rzeć się kil­ku jego sce­nom. Spójrz­my na nie okiem kame­ry bez­pie­czeń­stwa w pod­miej­skiej taksówce. Oby­cza­jo­wa opo­wieść o dro­gach ludz­kie­go życia opo­wie­dzia­nych przez pry­zmat pew­ne­go bar­dzo dłu­gie­go związ­ku poliamorycznego. Publicz­ność: nie Cros­splay: tak

  • Kolejny ponury dzień w biurze

    Kolejny ponury dzień w biurze

    Larp dzie­je się w świe­cie, w któ­rym każ­dy posia­da zwie­rzę­ce­go towa­rzy­sza. Istot­ne jest to, że ludzie nie wybie­ra­ją swo­ich towa­rzy­szy; to zwie­rzę­ta wybie­ra­ją ludzi.  Miej­scem akcji jest typo­we biu­ro więk­szej kor­po­ra­cji, gdzie spra­wy zawo­do­we i pry­wat­ne gęsto prze­pla­ta­ją się w nie­koń­czą­cym się festi­wa­lu plo­tek pomię­dzy współpracownikami. Gra mówi o tym, jak czu­je się każ­dy kto musi ukry­wać…