„Ręka Umarlaka” to larp osadzony w klimatach Dzikiego Zachodu, a inspirowany całą gamą dzieł kultury z gatunku western. Nie unika przy tym pewnej przesady i uderzania w klisze – to nie jet to gra historyczna, choć przecież czerpie z historii pełnymi garściami. Bliżej jej chyba do odwzorowania jednego z filmów z Clintem Eastwoodem.
Historia rozgrywać się na początku lat 70tych XIX wieku, w niewielkim jeszcze wówczas miasteczku Tombstone w Dakocie Południowej. Jest ciepło, cicho… Zbyt cicho.
Lista wakatów
- PROSTYTUTKA, marząca o lepszym życiu.
- PODRÓŻNY, małomówny i ponury.
- ŻONA PASTORA, o burzliwej przeszłości.
- BURMISTRZ, zamożny i cieszący się szacunkiem.
- SZERYF, doświadczony i zgorzkniały.
- ZASTĘPCA SZERYFA, młody i ambitny.
- INDIAŃSKI MYŚLIWY, odstręczający i dziki.
- INDIAŃSKA HANDLARKA, nieśmiała i cicha.
- HERSZT BANDY, porywczy i arogancki.
- UCZONY, wykształcony i oderwany od rzeczywistości.
- NAUKOWIEC, wystraszony i trzymający się towarzysza.
- BURDELMAMA, dumna i dbająca o swe interesy.
- PASTOR, towarzyski i zatroskany o swe owieczki.
- PRAWNIK, próbujący odnaleźć się na Dzikim Zachodzie.
- FELCZERKA, dobra dusza miasteczka.
- DZIWKA, sprytna i zawsze roześmiana.
- POSZUKIWACZ ZŁOTA, podstarzały i zdziwaczały.
- BANKIER, opanowany i praktyczny.
- REPORTERKA, wścibska i impulsywna.
- WOŹNICA, surowy i prostolinijny.
- MEKSYKANIN, brutalny i szorstki.
- SQUAW, rozdarta między dwiema społecznościami.
- LEKARKA, twardo stąpająca po ziemi.
- ŁOWCA NAGRÓD, spokojny i czujny.
Frakcje (role zbiorowe)
- Ród Spencerów
- Ród Taylorów
- Ród Russelów (Saloon)