Konwencja: dramat obyczajowy
-
Aż do końca linii
Lu i Dom widzą się każdego dnia. Na pierwszym kursie dnia, na pierwszym przystanku w pierwszym wagonie metra. Po pięciominutowej podróży Lu wysiada z Metra. Do zobaczenia jutro. Możesz ustawić zegarek na ich spotkania lub założyć się o własną głowę. Świat mógłby się skończyć, a oni nie zmieniliby swojej rutyny. To więcej niż nawyk, to więcej…
-
Gdy rozum śpi, budzą się potwory
Opowieść o przyjaźni, zaufaniu, cierpieniu. Grupa licealistek wybiera się w okolice starego, porzuconego drzewa, które ma symbolizować (według Amelii, jednej z nich) jej zmarłą matkę. Dziewczęta, choć z charakteru różne, po jej namowach zgadzają się na odprawienie leśnego rytuału. Po jego zakończeniu już nic nie będzie takie samo… Przygotuj się na mrożącą krew w żyłach opowieść,…
-
Złe Omeny
Bad Omens to “chodzony larp w stylu nordyckim”. Gra inspirowana jest Rajem utraconym J. Miltona (zwłaszcza księgą I i II); Lucyferem M. Careya; powieścią Dobry Omen N. Gaimana i T. Pratchetta; serią filmów Proroctwo oraz Listami Screwtape’a” C.S. Lewisa i Biblią. Gracze mogą wcielić się w anioły lub demony, by wspólnie zastanawiając się, co zrobić…
-
Our Moonlight Drama
Nie okłamujmy się — cholernie trudno jest się być nastolatkiem. Cały ten okres dojrzewania, starsi patrzący na Ciebie z góry, szkoła, pierwsze zauroczenia, perspektywa używek i pierwszych imprez, reputacja i znalezienie “swoich” w smutnej, szarej masie społecznej. Tia, ludzcy nastolatkowie muszą mieć solidnie przesrane. Pomyślcie więc, jak bardzo przesrane muszą mieć nastolatki, których rodzicami nie…
-
Klony
Scenariusz na styku fantastyki socjologicznej i science fiction. Celem gry jest stworzenie warunków do odgrywania sztucznie stworzonych ludzi, wczucia się w ich sposób myślenia, stawiania pytań, które mogą być ważniejsze niż odpowiedzi. Larp nie ma predefiniowanej fabuły ani zaplanowanych wydarzeń, nie jest nastawiony na akcję, nie będzie w nim wielkiej tajemnicy do rozwiązania ani zaplanowanej…