Do larpu Trybunał zostało tylko kilka dni. Jeśli chcecie zawczasu zaklepać sobie rolę na grę, oto krótka instrukcja:
- Przeczytaj opisy postaci znajdujące się poniżej,
- wybierz rolę, która najbardziej ci odpowiada i wydaje się najbardziej interesująca,
- kup bilet,
- użyj formularza w zakładce KONTAKT lub u dołu strony i poinformuj nas, którą postać wybierasz,
- czekaj na mail od nas z potwierdzeniem rezerwacji,
- szykuj strój na larp!
W przypadku wątpliwości co do procedury — napisz do nas przez formularz kontaktowy lub na FB (tam odpowiadamy szybciej).
Wszystkie postacie mogą być odegrane przez osoby dowolnej płci.
Lista wakatów na larp “Trybunał”
Wasz kraj nie jest w stanie wojny, ale stosunki z sąsiadami są bardzo napięte. W związku z tym służba wojskowa jest obowiązkowa i trwa po kilka lat. To bardzo nieprzyjemna rzecz — dowódcy są okrutni, zwłaszcza ci niższego szczebla. Wszyscy dbają głównie o swój własny interes i szukają dla siebie korzyści. Ludzie kradną, żebrzą i pożyczają co tylko mogą, żeby jakoś sobie dawać radę ze stresem, ciągłym głodem i codzienną rutyną. Możliwość zobaczenia się z rodziną to rzadki i cenny przywilej.
Wasz oddział sformowano dwa lata temu. Waszym dowódcą jest porucznik Karaluch, człowiek leniwy i pozbawiony ambicji. Jego asystentem i osobą, która rzeczywiście Wami dowodzi, jest sierżant Lis, nieprzyjemny brutal. Żadnego z nich dzisiaj tu nie ma. Borsuk jest prawą ręką Lisa i jego burkliwa obecność trochę temperuje okrucieństwo sierżanta. Jego utrata uczyniłaby Wasze życie o wiele trudniejszym. Całkiem niedawno jeden z członków Waszego oddziału został już stracony — Ryjówka, która zaatakowała oficera próbującego ją zgwałcić. Wszystko wydaje się być tu fałszywe. Wszyscy wciąż poważnie powtarzają: „lojalność”, „wspólnota”, „sprawiedliwość”, „ojczyzna”, „żołnierskie cnoty”. Ale tylko nieliczni wciąż w to wszystko wierzą.
Dwójka żołnierzy z Waszego oddziału, szeregowy Sroka i kapral Borsuk, zostali oskarżeni o kradzież chleba. To poważny zarzut. Wszyscy głodujecie, w kraju brakuje jedzenia. Jeśli sąd wojenny uzna ich za winnych, zostaną zastrzeleni. Problem w tym, że tego nie zrobili – w momencie kradzieży obaj byli z Wami. Winnym jest najpewniej major Świnia, który często podkrada różne rzeczy z baraków, żeby je później sprzedać. Ale nikt nie będzie chciał tego usłyszeć, ani tym bardziej powiedzieć — większość dowódców albo jest skorumpowana, albo się boi. Kozły ofiarne zostaną uznane za winnych i stracone, chyba że wystarczająca liczba ludzi poświadczy ich niewinność. Z tym, że będzie to niezwykle niebezpieczne, a odważni zapewne będą następni w kolejce od odstrzału. Co zrobicie? I jak wielu innych musiałoby wraz z Wami zawalczyć o prawdę? Gra toczy się zaraz przed tym, jak pierwsze z Was zostanie wezwane na przesłuchanie przed trybunałem wojskowym. Każdy stanie przed sędziami w pojedynkę, bez możliwości usłyszenia, co powiedzą inni. Jeśli więc chcecie zrobić coś dobrego — albo zapewnić sobie przeżycie — musicie załatwić to teraz!
-
Wilk— okrutny, ale doskonały żołnierz -
Kruk— krytyczny, pouczający, ciągle gada -
Paw— próżny, gadatliwy, snuje historyjki - Mysz — nieśmiały, ciągle mu dokuczają
-
Szczur— chciwy, sprytny, umie się przystosować -
Łoś— wytrwały, silny, poważany -
Pies— lojalny, pasywny, można na nim polegać - Jastrząb — przejmuje inicjatywę, lider, niemiły
- Bocian — opiekun, przewodnik, dumny
-
Kot— indywidualista, nie można na nim polegać, utalentowany - Żubr — aktywny, nieustępliwy, podziwiany
- Koń — podpora całej grupy