Forma: larp

  • Snow

    Snow

    Snow to sitlarp, czy­li larp sytu­acyj­ny, w któ­rym istot­ne jest poło­że­nie (miej­sce, wyda­rze­nia, kon­tekst), w jakim zna­leź­li się boha­te­ro­wie. Gra­cze odgry­wa­ją rodzi­nę pod­czas wspól­nej podró­ży samo­cho­dem, wcho­dzą też w inte­rak­cje z przy­pad­ko­wy­mi prze­chod­nia­mi, któ­rzy nie są świa­do­mi, że bio­rą udział w larpie. Fabu­ła Snow sku­pia się na rela­cjach, jakie panu­ją mię­dzy krew­ny­mi oraz napię­tych, dłu­go tłu­mio­nych…

  • Zimowe noce

    Zimowe noce

    Zimo­we Noce to gra o spo­łecz­no­ści wikin­gów sku­pio­nych wokół Gro­dzi­ska nad Zato­ką, któ­ra obcho­dzi Świę­to Zimo­wych Nocy. Pod pew­ny­mi wzglę­da­mi zbli­żo­ne jest do nasze­go świę­ta zmar­łych. Gra przed­sta­wia codzien­ność wikin­gów połą­czo­ną z atmos­fe­rą świę­ta i ele­men­ta­mi nad­przy­ro­dzo­ny­mi, któ­re są inspi­ro­wa­ne wie­rze­nia­mi daw­nych ludów Północy. Wszyst­kie waż­ne infor­ma­cje doty­czą­ce fabu­ły i kon­struk­cji lar­pu znaj­dzie­cie w Doku­men­cie Pro­jek­to­wym.

  • Róże Pogorzeliska

    Róże Pogorzeliska

    Pięt­na­ście osób bie­rze udział w otwar­ciu testa­men­tu śp. Ber­tran­da hra­bie­go ver Loreh – czło­wie­ka, któ­re­mu jeden błąd popeł­nio­ny w mło­do­ści znisz­czył życie i prze­kre­ślił świe­tla­ną karie­rę polityczną. W rodzin­nym mająt­ku pod Sar­fi­no spo­ty­ka się jego rodzi­na, przy­ja­cie­le z mło­do­ści, ale rów­nież oso­by, któ­rych nigdy nie poznał, a któ­re mają do zre­ali­zo­wa­nia wła­sne cele. Pogrzeb zmar­łe­go…

  • Didaskalia

    Didaskalia

    Dida­ska­lia są lar­pem o trud­no­ściach jakie spo­ty­ka­ją nas pod­czas pra­cy w gru­pie, w cza­sie budo­wa­nia cze­goś „więk­sze­go”. Uczest­ni­cy gry wcie­lą się w tru­pę akto­rów pod­upa­da­ją­ce­go teatru. Cze­ka ich wal­ka o role, kon­flik­ty, intry­gi i nie­spra­wie­dli­wość. Do obłę­du dopro­wa­dzi zaś wszech­obec­ny, nie­wi­dzial­ny chór. Czy odgry­wa­jąc sztam­po­we posta­cie przed­sta­wio­ne w krzy­wym zwier­cia­dle, gra­cze będą w sta­nie z dystan­su…

  • Wszystko spoko

    Wszystko spoko

    Kolej­na gra Timo­thie­go Hut­chings wyróż­nio­na w kon­kur­sie Gol­den Cobra. Tym razem autor prze­no­si gra­czy do Ame­ry­ki lat 30-tych i 50-tych XX wie­ku. „Saga rodo­wa opar­ta o rodzin­ne mity, opo­wie­ści i nie­po­ro­zu­mie­nia” – tak okre­śla ją sam twór­ca. Larp bar­dzo nar­ra­cyj­ny, inno­wa­cyj­ny (urze­ka spe­cy­ficz­nym uży­ciem świa­tła, jako mecha­ni­zmu wspie­ra­ją­ce­go opo­wieść), a do tego w wyjąt­ko­wym kli­ma­cie zbli­żo­nym…