Forma: larp

  • Au revoir, Dogs!

    Au revoir, Dogs!

    Zapra­sza­my na lar­pa opar­te­go o film „Wście­kłe Psy” Quen­ti­na Taran­ti­no. To miał być pro­sty skok – masa gotów­ki, sła­ba ochro­na, eki­pa pro­fe­sjo­na­li­stów. Coś jed­nak poszło nie tak. Tyl­ko od two­ich dzia­łań zale­żeć będzie, czy dowiesz się kto nawa­lił, czy wyj­dziesz z tego żywy… i kto zgar­nie łup.

  • Zazdrość

    Zazdrość

    Zazdrość to larp o ocze­ki­wa­niu i roz­cza­ro­wa­niu, o nie­pew­no­ści i nadziei, o miło­ści i zazdro­ści… A przede wszyst­kim o tym, że naj­strasz­niej­sze demo­ny rodzi nasza wyobraź­nia. Razem z boha­te­ra­mi prze­ży­je­my miłość od pierw­sze­go wej­rze­nia i strach przed odrzu­ce­niem; poczu­je­my zazdrość, a póź­niej nada­my jej for­mę i kształt. Wte­dy to ona prze­mó­wi i pod­su­nie przed oczy…

  • Super Mario Business Story

    Super Mario Business Story

    Nar­ra­ty­wi­stycz­na gra, z ele­men­ta­mi gami­zmu. Uczest­ni­cy wcie­lą się w role człon­ków gru­py kre­atyw­nej Nin­ten­do. Każ­dy będzie odpo­wie­dzial­ny za jed­ną z klu­czo­wych posta­ci serii Mario. Znaj­dą się wśród nich: Mario, Luigi, Peach, Toad i Bow­ser. Cele i pla­ny pra­cow­ni­ków gru­py będą prze­ni­ka­ły się z marze­nia­mi i przy­go­da­mi fik­cyj­nych posta­ci. Prze­śle­dzi­my kil­ka­dzie­siąt lat ich histo­rii i zoba­czy­my…

  • Eutanazja

    Eutanazja

    Euta­na­zja to larp symu­la­cyj­ny, któ­ry poru­sza trud­ną tema­ty­kę w nie­sza­blo­no­wy spo­sób. Sce­na­riusz autor­stwa trzech doświad­czo­nych twór­ców został wyróż­nio­ny Zło­tą Maską za reży­se­rię w 2015 roku.  O grze poczy­tać moż­na oraz zoba­czyć zdję­cia z poprzed­nich edy­cji nas stro­nie www Gra odby­wa się w biu­rze fir­my Syner­gis. Znaj­dzie­cie w nim wszyst­kie cha­rak­te­ry­stycz­ne ele­men­ty. Szkla­ne ścia­ny, open-spa­ce, sal­kę kon­fe­ren­cyj­ną…

  • Samsara

    Samsara

    Sam­sa­ra to gra na pogra­ni­czu lar­pa i per­for­man­ce­’uu. Gra­cze wcie­la­ją się w bez­cie­le­sne byty, zwa­ne dusza­mi. Aby pod­kre­ślić ich ete­rycz­ność, nie mogą komu­ni­ko­wać się ze sobą poprzez sło­wa ani dotyk. Jedy­ną for­mą wyra­zu pozo­sta­je ruch. Nastro­jo­wa muzy­ka oraz wcze­śniej­sze warsz­ta­ty pozwa­la­ją gra­czom wyzbyć się wsty­du cia­ła i krę­pa­cji przed tań­cem. Gra odby­wa się w zaciem­nio­nym…