Konwencja: realizm magiczny

  • Nightfloors

    Nightfloors

    Nigh­flo­ors to nowo­ze­landz­ki larp w kli­ma­cie łączą­cym ze sobą ele­men­ty hor­ro­ru, reali­zmu magicz­ne­go, miej­skich legend i oni­rycz­nych kosz­ma­rów. Gra­cze — miesz­kań­cy arty­stycz­nej komu­ny — wal­czą o swo­je życie i poczy­tal­ność. Zamiesz­ki­wa­ny przez nich budy­nek wyda­je się dale­ko poza gra­ni­ca­mi tego, co okre­śla się przy­miot­ni­kiem “nawie­dzo­ny”. W trak­cie gry gra­cze będą mie­li oka­zję zmie­rzyć się z tajem­ni­ca­mi…

  • Szklany sufit

    Szklany sufit

    Dzi­siej­sze cza­row­ni­ce cho­dzą codzien­nie do pra­cy jak wszy­scy. Nie­wiel­ki kowen został utwo­rzo­ny w mega­kor­po­ra­cji Sene­ca Hol­dings. Zgro­ma­dzo­nym weń cza­row­ni­com bli­żej do współ­cze­snych pogan, niż do wiedźm z bajek dla dzie­ci. Codzien­ność przy­no­si im zupeł­nie inne wyzwa­nia. Tyl­ko jed­no się nie zmie­ni­ło: nie ist­nie­je pro­blem, któ­re­go nie roz­wią­że dobry rytu­ał. Gra otrzy­ma­ła Wyróż­nie­nie Spe­cjal­ne w kon­kur­sie…

  • Noc w Muzeum

    Noc w Muzeum

    Czy nie zasta­na­wia­ło Was cza­sem, dla­cze­go od kil­ku­dzie­się­ciu lat sztu­ka, a zwłasz­cza malar­stwo, sta­je się coraz dziw­niej­sza? Coraz bar­dziej nie­zro­zu­mia­ła, cudacz­na, obrzy­dli­wa, a jed­no­cze­śnie banal­na? Auto­rzy gry rów­nież zada­li sobie to pyta­nie. Odpo­wiedź znaj­du­je się w niniej­szym sce­na­riu­szu, w któ­rym gra­cze wcie­la­ją się w role zwy­czaj­nych ludzi, odwie­dza­ją­cych gale­rię sztuki. Oka­zu­je się, iż na pozór…