Argonautica - BlackBox 3City

Argonautica

Autor/zy:

For­mat: fre­eform

Czas trwa­nia: 3 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 8

W tym

3
3
2

Larp popro­wa­dzo­no na:

Agro­nau­ti­ca — suro­wy i pełen napię­cia reali­ty show, któ­ry ma szan­sę stać się nowym tele­wi­zyj­nym hitem wśród ame­ry­kań­skiej widow­ni! Pro­wa­dzą­cym jest Rick Dono­van (zna­ny z „America’s Net Big Thing”), a na ekra­nie zoba­czy­my losy szes­na­stu ambit­nych zawod­ni­ków, podej­mu­ją­cych wyzwa­nie życia w eks­tre­mal­nych warun­kach na pokła­dzie łodzi pod­wod­nej Argo.
Nasz tym­cza­so­wy dom został nazwa­ny tak na cześć mitycz­ne­go sta­ro­żyt­ne­go stat­ku, któ­ry prze­wo­ził gru­pę boha­te­rów, przez nie­bez­piecz­ne wypra­wy w poszu­ki­wa­niu zło­te­go runa. W naszym współ­cze­snym wyda­niu nie znaj­dzie­cie mitycz­nych potwo­rów — są za to psy­cho­lo­gicz­ne gry i emo­cjo­nal­ne wyzwa­nia zapro­jek­to­wa­ne przez zespół eks­per­tów od ludz­kiej psy­chi­ki i rozrywki. 

Kto prze­trwa to pod­wod­ne pie­kło i zdo­bę­dzie chwa­łę oraz nagro­dę? Oglą­daj Agro­nau­ti­cę i prze­ko­naj się sam!

Opis

Jeste­ście tym, co pozo­sta­ło z obsa­dy i zało­gi Argo po czte­rech mie­sią­cach tele­wi­zyj­nej pro­duk­cji, psy­cho­lo­gicz­nych gier i życia jak sar­dyn­ki w pod­wod­nej pusz­ce. Zaczę­ło się od 16 uczest­ni­ków i 9 człon­ków zało­gi. Teraz zosta­ło wa tro­je fina­li­stów, szcząt­ko­wa, pię­cio­oso­bo­wa zało­ga stat­ku oraz kapi­tan okrę­tu. Przez pierw­sze trzy mie­sią­ce, Argo wynu­rzał się co tydzień na powierzch­nię, by prze­słać nagra­ny mate­riał, ewa­ku­ować wyeli­mi­no­wa­nych uczest­ni­ków i umoż­li­wić pro­du­cen­to­wi i jego asy­stent­ce kon­takt z sie­cią tele­wi­zyj­ną. Twa mie­sią­ce temu głów­ny pro­du­cent, Ste­phen Gre­aring, opu­ścił pokład na sta­łe. Od tego cza­su całą odpo­wie­dzial­ność prze­ję­ła jego asy­stent­ka, Rebec­ca Roman-Wilks.

Od mie­sią­ca Argo nie wypły­nął na powierzch­nię ani razu — cał­ko­wi­ta izo­la­cja na dnie oce­anu to eks­pe­ry­ment wymy­ślo­ny przez sta­cję, by spraw­dzić, jak eks­tre­mal­ne warun­ki wpły­ną na uczestników.

Zbli­ża­cie się do koń­ca tej przy­go­dy. Zło­te runo jest na wycią­gnię­cie ręki. Kom­pu­ter wyli­czył zwy­cięz­cę na pod­sta­wie wyni­ków wyzwań, intryg mię­dzy uczest­ni­ka­mi i gło­sów widzów. Rick Dono­van trzy­ma w rękach zapie­czę­to­wa­ną koper­tę z wyni­kiem.
Gra roz­pocz­nie się od nagra­nia ostat­nich pięt­na­stu minut pro­gra­mu, w któ­rych zosta­nie ogło­szo­ny zwy­cięz­ca. Następ­nie łódź roz­pocz­nie pro­ce­du­rę wynu­rze­nia, a cze­ka­ją­cy na powierzch­ni sta­tek zabie­rze was z powro­tem do domu. Podróż na powierzch­nię potrwa oko­ło dwóch godzin.

Agro­nau­ti­ca to inten­syw­na, nowo­ze­landz­ka opo­wieść o ośmiu oso­bach, któ­re zna­la­zły się w tak dra­ma­tycz­nym poło­że­niu, że zgo­dzi­ły się wziąć udział w bru­tal­nym reali­ty show — czte­ry mie­sią­ce odcię­cia od świa­ta i upo­ka­rza­ją­cych zadań przed kame­ra­mi. Jaki będzie wyglą­dał wiel­ki finał tej “przy­go­dy”?

Wymagania

Gra nie wyma­ga spe­cjal­ne­go stro­ju ani przy­go­to­wa­nia. Moż­na ubrać się jak na wiel­ki finał reali­ty show. Albo w to, co zosta­je na dnie waliz­ki po czte­rech mie­sią­cach jego nagrywania.

Ważne

Larp posia­da ele­men­ty horroru.

Infografiki

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Gra poru­sza tema­ty­kę dys­kry­mi­na­cji, bądź wykorzystania.

Gra porusza tematykę uzależnień

Gra poru­sza tema­ty­kę uzależnień.

W grze pojawiają się straszne lub obrzydliwe elementy

W grze poja­wia­ją się strasz­ne lub obrzy­dli­we elementy.