Autor/zy:
Format: larp kameralny
Konwencja: science fiction, wampir
Czas trwania: 4 godziny
Liczba uczestników: 11 — 9
Larp poprowadzono na:
To już jest inny wiek. Wymaga też innego rodzaju zła. I to ja reprezentuję to nowe zło…(…) Jestem wampirem na te nowe czasy.
Anna Rice, “Lestat”
Opis
Jest rok 2436. Ludzie wyruszyli w kosmos, daleko poza nasz układ słoneczny. Także wampiry postanowiły eksplorować Wszechświat, by urzeczywistnić swoje odwieczne marzenie: odnaleźć słońce, które ich nie zabije.
Ze statku-matki Wieczna Wędrówka wyruszył na rekonesans nowo odkrytej planety należącej do gwiazdy Tau X778A statek zwiadowczy Centurion V. Na pokładzie znajdowała się standardowa załoga: 10 wampirów oraz 2 ludzi z hodowli (tzw. HR+ – Human Resources) jako źródło świeżej krwi. Nikt z nich nie dostrzegł w porę niewielkiej asteroidy, która uszkodziła jeden z silników.
Kolizja zakończyła się awaryjnym lądowaniem. Zostały uszkodzone wszystkie urządzenia pomiarowe. Padło zasilanie, więc krew w chłodziarce już nie nadaje się do niczego. Antena też jest zepsuta. Macie dużo rannych i chyba za mało krwi, by wszyscy mogli przeżyć do powrotu na Wieczną Wędrówkę. Pozostaje tylko jedno: trzeba rozejrzeć się po nowej planecie.
Niestety, panuje na niej dzień.
Larp w konwencji SF, z przymrużeniem oka mówiący o wampirach, eksploracji kosmosu i Star Treka (uprzedzamy – teleportacji nie będzie ). Przydadzą się Wam umiejętności takie jak wola przetrwania, umiejętność życia na krawędzi oraz umiejętność dysponowaniem wyczerpującymi się zasobami. Spiski i intrygi należą do standardowego wyposażenia i nie uległy awarii 😉
Lista wakatów
1. [ZAREZERWOWANE] Dowódca wyprawy. Dba o sprawne wykonywanie obowiązków przez wszystkich członków załogi
2. [ZAREZERWOWANE] Zastępca dowódcy wyprawy. Wspomaga dowódcę w zarządzaniu załogą.
3. Pierwszy oficer naukowy. Pilot wampir, który sprowadził was na tę planetę.
4. [ZAREZERWOWANE] Drugi oficer naukowy. Specjalista w dziedzinie Obce Światy jego głównym zadaniem jest ocenienie warunków panujących na planecie.
5. [ZAREZERWOWANE] Trzeci oficer naukowy. Medyk i wampir, który dba o wasze życie i zdrowie.
6. [ZAREZERWOWANE] Pierwszy oficer techniczny. Złota rączka, która potrafi naprawić niemal wszystko.
7. [ZAREZERWOWANE] Drugi oficer techniczny. Wsparcie dla pierwszego oficera technicznego.
8. [ZAREZERWOWANE] Specjalista od Pierwszego Kontaktu. Nieoceniona pomoc w przypadku kontaktu z innymi rozumnymi formami życia.
9. [ZAREZERWOWANE] Pierwszy komandos. Dowódca oddziałów porządkowych dba o bezpieczeństwo załogi podczas lotu.
10. [ZAREZERWOWANE] Drugi komandos. Wspomaga dowódcę w zapewnieniu bezpieczeństwa na statku.
11. [ZAREZERWOWANE] HR+. Jedyny człowiek na pokładzie. Źródło pożywienia dla wampirów (trudna rola z powodu wykluczenia przez innych graczy).
Wymagania
Najlepiej inspirować się strojami ze Star Treka (patrz żółte koszulki — dowództwo, niebieskie — oficerzy naukowi, czerwone- inżynierowie i wojskowi, białe — ludzie) Jeśli jednak nie jesteś w stanie zorganizować sobie takiego stroju, prosimy o przyjście w czarnych ubraniach bez żadnego nadruku (np czarne dżinsy lub bojówki, czarny golf lub t‑shirt).
Infografiki
No pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
Gra porusza tematykę dyskryminacji, bądź wykorzystania.
W grze odgrywa się sceny przemocy.