Fae porywają ludzi z różnych powodów.
Czasem jest to nagła fascynacja, czasem po prostu szukają niewolników. Czasem to czysty przypadek.
Gdy porwie cię Fae jesteś w nielada tarapatach. Kontakt z dawną rzeczywistością zostaje zerwany. Jesteście zdani na łaskę i niełaskę swoich panów. W tym świecie ich fochy, humory i zachcianki są prawem, ładem i porządkiem.
Dopóki uda ci się zachować wspomnienia o dawnym życiu, jest dla ciebie nadzieja. Może uda ci się uciec…
Chodź z nami. Tu, na granicy Żywopłotu odbywa się gobliński targ. Wymienisz z nami to i owo, a wtedy może… Może spełnimy jakieś twoje życzenie.
Hej! A może zmienisz kolor włosów? Co powiesz na lawendowe?
Na Gobliński Targ przybywa czwórka Fae wraz ze świeżo zdobytymi niewolnikami — aby ich sprawdzić, wypróbować. Fae są odbiciami pór roku. Mówią o sobie Wiosna, Lato, Jesień i Zima. Wiosna to złudna radość, pragnienia, hedonizm. Lato to gniew, walka, rywalizacja. Jesień nosi w sobie smutek i strach, zaś Zima cierpienie i okrucieństwo.
Zadaniem graczy rozrzuconych po tytułowych czterech pokojach jest odnalezienie ludzi, z którymi coś ich łączy. Muszą zebrać się w jednym miejscu i odtworzyć wydarzenie, w którym brali udział przed porwaniem. Zadanie nie jest proste — ceną za podróże pomiędzy komnatami każdego z Fae są ich wspomnienia.
Larp znalazł się w finale pierwszego polskiego konkursu larpowego: Złotej Bramy odbywającej się w trakcie konwentu Hardkon 2008. Gra zajęła wtedy drugie miejsce. Scenariusz inspirowany jest światem gry RPG “Changeling: the Lost”.
Postacie w grze pochodzą z czterech różnych epok: lat 40tych, 70tych, 80tych i końcówki 90tych XX wieku. Postaraj się przygotować sobie w miarę uniwersalny strój, który dzięki dodatkom i akcesoriom z łatwością dopasujesz do jednej z wyżej wymienionych dekad.