Autor/zy:
Format: larp kameralny
Konwencja: Wampir: Maskarada, kryminał
Czas trwania: 4 godziny
Liczba uczestników: 10 — 12
Larp poprowadzono na:
“If it’s raining and you’re running
Don’t slip in mud cause
If you do you’ll slip in blood
Tonight is the night of the vampire
Tonight is the night of the vampire
The moon may be full, the moon may be white
All I know is you will feel his bite
Tonight is the night of the vampire”
Roky Erickson and The Aliens – Night Of The Vampire
Opis
Fire at Midnight to amerykański larp kameralny z roku 1994 osadzony w gotycko-punkowym świecie gry fabularnej Wampir: Maskarada.
Wszystkie postacie to wampiry. Pochodzą z różnych klanów, a to, co ich łączy, to tajemnicza i brutalna śmierć dobrze im znanego wampir z klanu Brujah. Popioły z jego spalonego ciała zostały odnalezione w opuszczonym magazynie. Na miejscu zbrodni pojawiły się zarówno wampiry odpowiedzialne za zbrodnię oraz takie, które pragną odnalezienia winnych. W niebezpieczną grę pełną spisków, intryg i kłamstw włączył się lokalny książę. Kategorycznie domaga się odnalezienia winnych, zanim nastanie świt.
Larp jest klasycznym kryminałem, którego akcja rozgrywa się w ostatniej dekadzie XX w. w USA. Rozgrywka ma bardzo uproszczoną mechanikę i ważniejsze jest w niej dedukcyjne myślenia graczy, niż umiejętności postaci.
Lista Wakatów
Kapp. [NIEDOSTĘPNY] Handlarz bronią, Brujah. Był właścicielem magazynu, w którym dzieje się akcja gry. Został przebity kołkiem, oblany benzyną i spalony.
1. [ZAREZERWOWANE] Leland. Archont Justycariusza Ventrue stacjonującego w Atlancie. Leland został wysłany przez Księcia, by zbadać sprawę morderstwo Kappa.
2. Jacob. Gangrel pracujący dla księcia Gangreli w Atlancie.
3. [ZAREZERWOWANE] Steele. Kolejny Gangrel pracujący dla Księcia. Steele jest na dworze Księcia dopiero od kilku miesięcy.
4. [ZAREZERWOWANE] Rimer. Anarchista z klanu Brujah.
5. [ZAREZERWOWANE] Woodruff. Ancilla Ventrue przywiązany do wartości Starego Południa.
6 [ZAREZERWOWANE] . Selina. alkoholiczkaz klanu Toreador, która ma niezwykły talent do kradzieży i żonglerki ważnymi przedmiotami.
7.[ZAREZERWOWANE] Royce. Brujah, który jest potomkiem Kappa.
8. [ZAREZERWOWANE] Hawkins. Nosferatu, który odkrył ciało Kappa.
9. [ZAREZERWOWANE] Krista. Toreador, który jest wysoko wykwalifikowanym biologiem. Jest też tragicznie roztargniona.
10. [ZAREZERWOWANE] Grigori. Ancilla Tremere, bezpośredni przełożony Terry’ego.
11. [ZAREZERWOWANE] Terry. Nowonarodzony Tremere.
12. [ZAREZERWOWANE] Standish. Malkavian, któremu wydaje się, że jest Wielkim Białym Łowcą na Borneo.
Wymagania
W grze nie jest wymagana znajomość mechaniki gry fabularnej “Wampir: Maskarada”, natomiast przyda się podstawowa znajomość świata gry — szczególnie charakterystyka poszczególnych klanów.
Prosimy o przybycie na grę w stroju nawiązującym do epoki oraz stylu gry. Mroczna biżuteria oraz makijaże mile widziane! #gotyk #punk #gangsta #90s
Ważne
Gra rozgrywana będzie w języku polskim, natomiast karty postaci i wszystkie pozostałe materiały tekstowe są w języku angielskim.
Infografiki
Gra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
Full touch, czyli dozwolony pełny kontakt fizyczny w ramach ustalonych ograniczeń.
Gra porusza tematykę uzależnień.
W grze odgrywa się sceny przemocy.
W grze obecny jest wulgarny język.