Scenariusz na styku fantastyki socjologicznej i science fiction. Celem gry jest stworzenie warunków do odgrywania sztucznie stworzonych ludzi, wczucia się w ich sposób myślenia, stawiania pytań, które mogą być ważniejsze niż odpowiedzi. Larp nie ma predefiniowanej fabuły ani zaplanowanych wydarzeń, nie jest nastawiony na akcję, nie będzie w nim wielkiej tajemnicy do rozwiązania ani zaplanowanej sceny finałowej. Gra przedstawi krótki wycinek z życia klonów, którego nie będą zakłócały działania osoby prowadzącej larp. Sugerowany styl rozgrywki to spokojna, niespieszna i subtelna gra skupiona na kształtowaniu i funkcjonowaniu grupy oraz poszczególnych jej jednostek. W larpie mogą pojawić się motywy takie jak: gatunek, ludzkość, etyka, wolność, przetrwanie, konformizm.
W czasie wprowadzenia do gry osoby grające wybiorą przygotowane wcześniej postaci. W krótkich kartach postaci zawarte są informacje takie jak: zalety i wady, motywacje oraz typ klona. Nie będzie w nich opisu indywidualnych relacji. Zamiast tego dostępne są propozycje “nastawienia” do konkretnych typów klonów. W trakcie gry możliwe (ale nieobowiązkowe) będzie dodawanie do postaci nowych cech i motywów, na podstawie informacji (zahaczek) umieszczanych w przestrzeni gry przez osobę prowadzącą larp.