Uniwersytet Miskatonic nie należy do lekkich. Na studiujące tam osoby czeka wiele wyzwań. Jedynie ułamek każdego rocznika kończy uczelnię. Do najbardziej przerażających należą zajęcia prowadzone przez profesora Thomsona — miłośnika, badacza i specjalisty z dziedziny literatury grozy. Na koniec każdego semestru rzesze osób muszą zmierzyć się z egzaminem poprawkowym. O takich, które by go zdały… nigdy nie słyszano.
Nie inaczej jest w tym roku. Od ponad tygodnia próżno szukać życia na kampusie uniwersyteckim. Pojedyncze osoby prześlizgują się w grobowych nastrojach między domami studenckimi i biblioteką. Ciągle pada deszcz. Atmosfera jest podła. Nikomu nie uśmiecha się oblanie egzaminu i wydalenie z uczelni. Termin poprawki zbliża się z każdym dniem. Wyczuwalny poziom stresu rośnie z każdą minutą. To sytuacja, w której może wydarzyć się tylko jedno…
Może zrobią to w nieużywanej świetlicy. Może ktoś zwinie z portierni klucze do auli. Może wybiorą opuszczony dom studencki na uboczu kampusu. Ktoś pewnie przyniesie butelkę alkoholu. Ktoś inny zorganizuje muzykę. Czas na spontaniczną imprezę, która nie skończy się dobrze… Niech rozegra się szaleństwo w Miskatonic!
Opis
Larp w klimacie grozy i szaleństwa, w którym istotne jest zapoznanie osób chętnych do udziału ze szczegółowymi celami i założeniami gry.
Celem gry Miskatonic Madness jest stworzenie warunków do wspólnego przeżycia historii w klimacie grozy i szaleństwa przez grupę od kilku do kilkudziesięciu osób.
Osoby biorące udział w larpie wcielą się w postaci studentek/ów Uniwersytetu Miskatonic i wezmą udział w spontanicznej imprezie w trakcie stresującego okresu egzaminów poprawkowych w latach 80. W ramach krótkich i konkretnych kart postaci każda osoba otrzyma archetyp postaci (np. imprezowicz/ka, sportsmen/ka, kujon/ka itp.) oraz informacje takie jak: osobowość i motywacja, powód oblania egzaminu, obawy, powód uczestniczenia w imprezie.
Dobrym pomysłem może być lektura ROZBUDOWANEGO OPISU GRY, w którym przedstawione są najważniejsze elementy scenariusza. Ten mini dokument projektowy może być przydatny zarówno dla osób zdecydowanych, jak i dla tych które zastanawiają się: czy Miskatonic Madness to gra dla nich.
Inspiracje: Mitologia Cthulhu, gra fabularna Zew Cthulhu, gra fabularna Tajemnice Pętli, gra fabularna Tajemnice Powodzi, serial Stranger Things, film The Cabin in the Woods.
Wymagania
Mile widziane będą kostiumy nawiązujące do lat 80. XX wieku i archetypu postaci oraz wyraźne elementy kolorystyczne we wskazanym kolorze postaci.
Ważne
Miskatonic Madness to larp w klimacie grozy i szaleństwa, w którym osoby grające dostają do użytku warunki i narzędzia do budowania atmosfery gry. W związku z tym do gry mogą zostać wprowadzone treści niezależne od scenariusza i osoby prowadzącej grę. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że na grze pojawią się treści związane z pojęciami takimi jak: bezkarność, choroba, degeneracja, groza, okaleczenie, okrucieństwo, paranoja, przemoc, sadyzm, szaleństwo, uzależnienie, żądza. Ta lista nie jest zamknięta. Jeżeli chcesz zgłosić się na grę, ale obawiasz się wystąpienia Twoich triggerów, skontaktuj się przed zgłoszeniem z osobą prowadzącą grę. Ma ona możliwość częściowego wpływu na treści, które mogą pojawić się na grze. W przypadku niektórych triggerów możliwe może być również omówienie ich w trakcie wprowadzenia do gry jako elementów niepożądanych. Nigdy nie ma jednak gwarancji, że nie wystąpią na grze. Osoby uczestniczące w larpie Miskatonic Madness zawsze mają możliwość opuszczenia terenu gry bez podania powodu. Nie ograniczy tego fabuła ani zasady gry.
W przestrzeni gry używane będzie kolorowe zmieniające się oświetlenie i głośna muzyka. Możliwe warianty oświetlenia to: szybko zmieniające się kolorowe światła w czasie imprezy, zmieniające się kolorowe światło w całej przestrzeni powiązane z zasadami gry (fate play), całkowita ciemność. Możliwe warianty muzyczne to: rozrywkowa muzyka taneczna, muzyka symfoniczna. W przestrzeni gry mogą pojawić się akcesoria imprezowe tj. ozdoby, kubeczki, sprzęt muzyczny, głośniki itp. Osoby grające mogą wnieść na grę własne rekwizyty, ale każdy z nich powinien zostać skonsultowany z osobą prowadzącą grę i uzyskać akceptację (nie powinny być to: przedmioty niebezpieczne, larpowa broń, odtwarzacze muzyki itp.).
Infografiki
Gra tylko dla uczestników pełnoletnich.
Gra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
No pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
W grze pojawiają się straszne lub obrzydliwe elementy.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda