Autor/zy:
Format: larp kameralny
Konwencja: Wampir: Mroczne wieki, dramat
Czas trwania: 3.5 godziny
Liczba uczestników: 25 — 40
Larp poprowadzono na:
Jest Rok Pański 1275.
Kainici z Europy i nie tylko od wieków są zakleszczeni w cieniu wojny o władzę.
Nasza historia opowiada o pewnym Tremere, który twierdzi, że z pomocą śmiertelnego czarodzieja znalazł sposób na stworzenie Alchemicznej Krwi. Krwi, która nie wymaga żywego dawcy; krwi, która może utrzymać wampira w doskonałej kondycji bez potrzeby karmienia się śmiertelnikami. Co więcej, ów Tremere gotów jest sprzedać tajemnicę temu, kto zaoferuje najwyższą cenę. Jeśli to wszystko jest prawdą, najpotężniejsze i najbardziej wpływowe frakcje wampirów Europy i Bliskiego Wschodu nie mogą tego zignorować.
Niestety, podróżowanie w XIII wieku najeżone jest niebezpieczeństwami. Żaden ze starszych wampirów nie zamierza uczestniczyć w spotkaniu osobiście. Zamiast tego na aukcje przybywają delegacje złożone z młodszych Kainitów. Wydarzenie odbywa się w opuszczonym zamku niedaleko miasta Nîmes. Każdy ma nadzieję wygrać przetarg na Tę Nową Krew. Kto zwycięży i zalicytuje najwyżej? Jakie sojusze zostaną zawarte przy okazji? Jak wielu zdrad dopuszczą się delegaci? I jak daleko posuną się młodzi Kainici, by zdobyć Krew i uznanie swych mistrzów?
Znajomość świata gry RPG “Wampir: Maskarada” i “Wampir: Mroczne Wieki” nie jest wymagana. W grze jest kilka ról, w które swobodnie może wcielić się osoba bez znajomości settingu i doświadczenia w larpowaniu. Oczywiście są też role dla tych, którzy są wieloletnimi fanami Świata Mroku. Powinni znaleźć w grze wiele radości w odkrywaniu drobnych smaczków, metaplotów i charakterystycznych wątków.
Gra dzieje się w roku 1275. Macie więc okazję przywdziać niesamowite kostiumy — ale nie wymagamy, by były dokładnie dopasowane do tego okresu, o ile będą po prostu wyglądać fajnie i “historycznie”.
Gra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
No pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.