Święto Ziemniaka w Idaho - BlackBox 3City

Święto Ziemniaka w Idaho

Autor/zy:

Czas trwa­nia: 12 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 30 — 100

Larp popro­wa­dzo­no na:

“War. War never changes.”

– Fal­lo­ut.

Opis

Świę­to Ziem­nia­ka w Ida­ho to larp osa­dzo­ny w świe­cie Fal­lo­uta, u pro­gu nukle­ar­nej zagła­dy, w małym mia­stecz­ku… Hope. Miesz­kań­cy wła­śnie świę­tu­ją swo­je naj­waż­niej­sze lokal­ne wyda­rze­nie — dorocz­ny festi­wal ziem­nia­ka. To moment pełen rado­ści, lokal­nej dumy i pro­stych, codzien­nych emo­cji. Ale w tle, nie­mal nie­do­strze­gal­nie, już czai się cień katastrofy.

Jako gra­cze wcie­li­cie się w zwy­kłych ludzi: far­me­rów, tury­stów, nauczy­cie­li, przed­sta­wi­cie­li kor­po­ra­cji Vault-Tec i innych miesz­kań­ców Hope, któ­rych dotych­cza­so­we życie wyda­je się bez­piecz­ne i sta­bil­ne. Zacznie­cie od pro­stej cele­bra­cji tra­dy­cji, by w trak­cie gry sta­nąć przed nie­ocze­ki­wa­ny­mi wybo­ra­mi, któ­re zde­cy­du­ją o waszej przy­szło­ści — zarów­no indy­wi­du­al­nej, jak i całej społeczności.

Larp ten jest przede wszyst­kim o tym, jak reagu­je­my, gdy nasz świat się koń­czy. Pyta o to, co w kry­tycz­nych chwi­lach liczy się naj­bar­dziej: rodzi­na, przy­ja­cie­le, wspól­no­ta czy wła­sne bez­pie­czeń­stwo. Mie­rzy się z tema­tem stra­ty, wybo­ru i nie­unik­nio­nych kom­pro­mi­sów, a tak­że sub­tel­nie suge­ru­je, że koniec świa­ta zaczy­na się dłu­go przed pierw­szym wybuchem.

Zapra­sza­my Cię na opo­wieść peł­ną kon­tra­stów — od nostal­gicz­nej sie­lan­ki przez nara­sta­ją­cy nie­po­kój, aż po dra­ma­tycz­ną pró­bę prze­trwa­nia w posta­po­ka­lip­tycz­nej rze­czy­wi­sto­ści. To gra o ludziach i o emo­cjach, o chwi­lach decy­zji, któ­re zmie­nia­ją wszyst­ko, i o tym, że cza­sa­mi życie jest bar­dziej kru­che, niż nam się wydaje.

Dołącz do miesz­kań­ców Hope i prze­ko­naj się, czy jesteś goto­wy, by zmie­rzyć się z wła­sną odpo­wie­dzią na pyta­nie: „Co zro­bił­bym, gdy­by mój świat nagle się skończył?”.

Gra podzie­lo­na jest na trzy akty. W jej trak­cie nastą­pią prze­sko­ki cza­so­we i gracz będzie miał moż­li­wość roz­wi­jać histo­rię swo­jej posta­ci od momen­tu świę­ta przez wybuch woj­ny i przez kolej­nych 5 lat po wojnie.

Wymagania

Do udzia­łu w grze potrzeb­ne są dwa zesta­wy stro­jów — jeden przed­wo­jen­ny i jeden pasu­ją­cy do kli­ma­tu Fal­lo­uta. Zachę­ca­my do wzię­cia bro­ni nerfowej.

Infografiki

Wymagane stroje

Gra wyma­ga wcze­śniej­sze­go przy­go­to­wa­nia stroju.

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

Gra porusza tematykę religijną

Gra poru­sza tema­ty­kę religijną.

W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Gra poru­sza tema­ty­kę dys­kry­mi­na­cji, bądź wykorzystania.

Gra porusza tematykę uzależnień

Gra poru­sza tema­ty­kę uzależnień.

W grze pojawiają się straszne lub obrzydliwe elementy

W grze poja­wia­ją się strasz­ne lub obrzy­dli­we elementy.

Odgrywanie scen przemocy

W grze odgry­wa się sce­ny przemocy.

Wulgarny język

W grze obec­ny jest wul­gar­ny język.

W grze pojawia się hazard

W grze poja­wia się hazard.