Konwencja: postapo
-
Dalekie Światła
Wyobrażaliście sobie kiedyś, co by powstało z połączenia Władcy Pierścieni oraz Mad Maxa? W świecie gry Dalekie Światła (org. Lofty Beacons) cywilizacja upadła w ogniu atomowej zagłady. Ocalali, rozproszeni ludzie zaczęli tworzyć nowe społeczeństwa. Plemiona zarządzane są w bardziej prymitywny, plemienny lub też feudalny sposób. Kraina, w której rozgrywa się akcja gry, jest konsekwentnie podbijana…
-
Kwas
Rok 2050. Temperatura na świecie podwyższyła się już na tyle, że struktury społeczeństwa zaczęły się załamywać. Na południu wiele instytucji państwowych zostało już zamkniętych, a w ciągu dnia na ulicach rzadko można spotkać żywą duszę. Ludzie zaczęli walczyć ze sobą o zasoby, dostęp do wody oraz miejsca do życia. Proces ten trwał kilka lat, chaos…
-
Burial by Ash
Jest wieczór. Dziś prąd przestał płynąć w gniazdkach i nikt nie spodziewa się, że wróci. Macie świece i przyjaciół, a nie jesteście pewni, czy jutro w ogóle wstanie nowy dzień. Może to wy nie wstaniecie? Niektórzy z was są już duchami; reszta równie dobrze może nimi się być. To takie trudne dostrzec różnicę… Duchy nie mogą…
-
Kolory upadku
Larp autorstwa Mateusza Makowskiego miał swoją premierę na Larperiadzie (spotkanie z larpami organizowane przez studentów kierunku GAMEDEC — badanie i projektowanie gier na bydgoskim UKW, którego Mateusz jest absolwentem), a kolejną odsłonę na warszawskiej Zjavie8. Gra w niezwykle oryginalny sposób wykorzystuje lubianą i popularną stylistykę postapo. Zamiast na aspektach związanych z codziennym przeżyciem, koncentruje się…