… Czyli zestaw najważniejszych informacji dla każdego Gracza!
Gdzie kupię bilet na larp?
Odpowiedź na to pytanie jest prosta — jak zawsze, w serwisie EVENEA 🙂
Jaki strój ubrać?
Zofia — autorka i prowadząca grę przygotowała dla Was galerię z modowymi inspiracjami w serwisie PINTEREST. Zapraszamy do odkrywania szalonych, cyrkowych stylizacji!
W jaką postać się wcielić?
Odpowiedź na najważniejsze z pytań jest najobszerniejsza, więc pozostawiliśmy ją na koniec. No i nieco odbiega od naszej standardowej procedury. Aby zagrać w larpie Cyrk, 1920–1950:
- kup BILET na wydarzenia;
- zapoznaj się z poniższą LISTĄ WAKATÓW i przejrzyj TEN DOKUMENT;
- wypełnij formularz zgłoszeniowy przygotowany przez Prowadzącą. Otrzymasz go w mailu po zakupieniu biletu.
Zofia skontaktuje się z każdym Graczem i Graczką osobiście oraz pomoże Wam wybrać rolę najbardziej odpowiednią dla Was.
Lista wakatów na larp Cyrk, 1920 — 1950
Początek lat 20 w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej. Świat nadal zbiera się po Wielkiej Wojnie w Europie (o której my mówimy teraz I Wojna Światowa). Wojnie, na którą Ameryka wysłała 4 miliony żołnierzy, aby położyć kres wszystkim wojnom: poborowi byli losowani spośród obywateli amerykańskich. W kraju Wojna odbiła się sporą falą niechęci wobec mniejszości niemieckiej. Od wojny minął już jednak ponad rok i mimo niepokojów na w Europie i na świecie, Ameryka woli patrzeć w przyszłość. A ta rysuje się jasno. Rozwój, wynalazki. Wielki kryzys — po dobnie jak prohibicja — ma dopiero nadejść…
Hermafrodyta, Josephine Joseph — Czarujący mężczyzna. Piękna kobieta. Showman. Gwiazda. Z jakiegoś powodu jest właśnie w Waszym cyrku, choć ewidentnie przewyższa go o klasę. A czy naprawdę jest hermafrodytą, czy tylko blagą? O tym wiedzą chyba tylko nieliczni. Zresztą, póki emanuje uwodzicielskim urokiem, nie jest to naprawdę ważne. Przyciąga uwagę zarówno kobiet, jak i mężczyzn.
Czteronoga panna, Kelly Clark — Jeden z najnowszych nabytków Cyrku. Jak sama nazwa numeru wskazuje, między nogami Kelly znajdują się… kolejne nogi. To najmłodsza z artystek i wciąż jeszcze nie odnajduje się wśród Was. Pod opieką ma ją krzykacz, Lou Smith. Nie jest to jednak najmilszy z mentorów i Kelly podchodzi do jego nauk z niechęcią.
Klaun, Patrick Devin — Irlandczyk z pochodzenia, weteran I wojny. Służył na froncie zachodnim razem z Malowanym Człowiekiem. Jego cyniczne poczucie humoru jest ostatnim, co może w cyrku poprawić humor. Sprawdza się na scenie, ale poza nią nie jest najserdeczniejszym z kompanów.
Malowany człowiek “książę Victor Adrianovich”, Andrew Jenkins — Weteran I wojny, służył na froncie zachodnim. Do cyrku dołączył razem z Patrickiem Devinem, który był w jego oddziale, a dziś pełni rolę klauna. Jego blaga to postać tajemniczego, rosyjskiego arystokraty, księcia Victora Adrianovicha, porwanego w trakcie misji wojskowej przez dzikie plemię kanibali i postawionego przed wyborem — wylądować w kotle lub zostać Malowanym Człowiekiem, od stóp do głów wytatuowanym w obrazki z barbarzyńskich legend. W rzeczywistości jest Amerykaninem i nazywa się Andrew, ale zazwyczaj wszyscy mówią do niego po pseudonimie artystycznym „Victor” albo żartobliwie: „Książę”. Nie znosi Niemców, a jego konflikt z Najsilniejszym Człowiekiem Świata trwa, odkąd obaj trafili do cyrkowego namiotu.
Krzykacz, Lou Smith — Potrafi wzbudzić zaufanie i sprzedać nawet najbardziej absurdalną i zbędną z rzeczy. Zapowiada numery. Powie wszystko, żeby zainteresować publiczność — niezależnie od tego, czego chce artysta — liczy się efekt. Lou jest jedną z najważniejszych osób w cyrku. To od jego zapowiedzi zależy zainteresowanie publiczności. Zna się też na prowadzeniu biznesu, więc często pomaga dyrektorowi.
Najsilniejszy człowiek świata, Siegmund Schmidt — Z cyrku Sparks do Waszego show przenieśli się To, Krzykacz oraz właśnie Najsilniejszy Człowiek Świata. Ten ostatni to popisowy numer, napawający zachwytem zarówno kobiety, jak i chłopców. Siegmund może i nie jest najsilniejszym człowiekiem świata, ale potrafi przywalić (i z pewnością jest najsilniejszym człowiekiem w waszym cyrku).
Bliźniaczka, Julia Warren — Rodzona siostra dyrektora. Żywa, energiczna, bardzo ciepła i życzliwa. Do ciała Julii przyrośnięta jest siostra, ale nie ma to wpływu na fakt, że dziewczyna chciałaby zostać gwiazdą cyrkową. Jest przekonana, że robi wrażenie nie tylko przez wzgląd na ciało, ale też liczne talenty.
Bliźniaczka, Grace Warren — Rodzona siostra dyrektora. Przyrośnięta do ciała siostry. Więcej myśli, niż mówi. Bardzo dba o bliskich, ale nie ma pewności, czy jej troska jest naprawdę pomocna. Na pierwszy rzut oka ona i Julia są jak dwie krople wody, ale im dłużej pracujecie w cyrku, tym więcej widać różnic charakteru. Nie przepada za występami tak, jak siostra. Potrafi mieć cięty język, bywa chłodna i oceniająca.
To, Frederick Bowen — Prawdopodobnie najbrzydsza istota na świecie. Budzi powszechny lęk i obrzydzenie. Wbrew wyglądowi jest jednak inteligentny oraz komunikatywny. Do cyrku przeniósł się wraz z krzykaczem i Siegmundem. Ludzie od noszą się do niego z rezerwą, ale jest kilka osób, które regularnie z nim rozmawiają (Hermafrodyta, Kobieta z Brodą, Klaun).
Dyrektor, Anthony J. Warren — Dyrektor i założyciel wyjątkowo rodzinnego cyrku. Brat bliźniaczek syjamskich, mąż Wyroczni. Na jego głowie są wszystkie administracyjne sprawy, przy których pomaga mu krzykacz, Lou Smith. Opiekuńczy — tworzy domową atmosferę w grupie, chociaż czasem nie patrzy na rozwój cyrku przyszłościowo.
Kobieta z brodą, Lily Maddison — Głośna, z poczuciem humoru i dystansem do siebie, niekiedy wulgarna. Obnosi się ze swoją brodą jako atutem, a nie wadą. Znają się z Malowanym Człowiekiem z dawnych lat. Dużo czasu spędza z tymi z pracowników cyrku, którzy podobnie jak ona, trafili tu z powodu wyglądu.
Wyrocznia i tancerka, Valencia Warren — Przed cyrkiem gwiazda wodewilu, który porzuciła dla męża, dyrektora Anthony’ego Warrena. Piękna, egzotyczna i umiejąca oddziaływać na zmysły, ale też kapryśna i często wywołująca konflikty. Nie da się ukryć, że jest bardzo dobra w tym, co robi, ale bywa trudna dla tych, którzy nie okazują jej należytego szacunku i uznania.