Zew Dzikiego Łowu - BlackBox 3City

Zew Dzikiego Łowu

Autor/zy:

Czas trwa­nia: 4 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 14 — 16

W tym

9
5
2

Larp popro­wa­dzo­no na:

Witaj­cie, emi­sa­riu­sze Mrocz­ne­go i Świe­tli­ste­go Dwo­ru, sza­now­ni obser­wa­to­rzy oraz uprzy­wi­le­jo­wa­ni śmier­tel­ni­cy. Oko­ło pię­ciu­set lat temu roz­brzmiał Zew Dzi­kie­go Łowu, a śmier­tel­nik został wybra­ny na jego przy­wód­cę. W jakiś spo­sób moc, jaką dwo­ry fae mia­ły nad ludz­ko­ścią, zosta­ła zła­ma­na. Choć nie wie­dzie­li dokład­nie, dla­cze­go doszło do tego roz­ła­mu, Król Obe­ron i Kró­lo­wa Mab na zawsze zaka­za­li sta­ro­żyt­nych obrzę­dów wzy­wa­ją­cych Łów, wie­rząc, że tym samym zapo­bie­gną dal­sze­mu podzia­ło­wi światów.
Zosta­li­ście tu jed­nak spro­wa­dze­ni, po usły­sze­niu Zewu Dzi­kie­go Łowu – musi­cie więc do pół­no­cy wybrać Łow­cze­go, któ­ry popro­wa­dzi obrzęd. Ponie­waż Rów­no­wa­ga mię­dzy Dwo­ra­mi wyma­ga ich nie­obec­no­ści, Obe­ron i Mab mia­no­wa­li Czar­ne­go Toma oraz Puka jako arbi­trów. Wolą Lata i Zimy jest rów­nież, by ten, kto wezwał Łów, został odna­le­zio­ny i uka­ra­ny za zła­ma­nie dekre­tu Mab i Oberona!
Niech zaczną się poszukiwania!

Opis

Zew dzi­kie­go Łowu to larp kame­ral­ny o dyplo­ma­cji wśród fae, gdzie przy­słu­gi to naj­cen­niej­sza walu­ta, a bez­po­śred­nie kłam­stwa nie­moż­li­we do wypo­wie­dze­nia przez więk­szość zgromadzonych.

Gra­cze wcie­la­ją się w gości, zebra­nych po usły­sze­niu Zewu Dzi­kie­go Łowu, rytu­ału od setek lat zaka­za­ne­go. Ich wspól­nym celem jest wybra­nie Łow­cze­go i odszu­ka­nie oso­by, któ­ra zła­mał roz­kaz Kró­la Obe­ro­na i Kró­lo­wej Mab. Nie będą to jed­nak sztyw­ne obra­dy wokół okrą­głe­go sto­łu, o nie! Jeste­śmy na Dwo­rze fae, gdzie muzy­ka nigdy nie usta­je, a tań­ce i zaba­wa idą ramię w ramię ze spi­ska­mi i magicz­ny­mi układami.

Część spro­wa­dzo­nych pocho­dzi z Dwo­rów fae, inni to obser­wa­to­rzy, posia­da­ją­cy wła­sną potę­gę i inte­re­sy oraz są tu też zwy­kli śmier­tel­ni­cy, któ­rzy z róż­nych powo­dów otrzy­ma­li przy­wi­lej uczest­ni­cze­nia w tym nie­zwy­kłym przyjęciu.

Gra dla tych, co lubią styl roz­gryw­ki “play for tro­uble” i “play for flow”. Zna­jo­mość angiel­skie­go folk­lo­ru nie jest wymagana.

Grę na język pol­ski prze­tłu­ma­czył Kon­stan­tin Runowski

Wymagania

Mile widzia­ne stro­je odno­szą­ce się do angiel­skie­go folk­lo­ru i świa­ta fae ale we współ­cze­snym wydaniu.

Infografiki

Wymagane stroje

Gra wyma­ga wcze­śniej­sze­go przy­go­to­wa­nia stroju.

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

Gra porusza tematykę religijną

Gra poru­sza tema­ty­kę religijną.

Gra porusza tematykę uzależnień

Gra poru­sza tema­ty­kę uzależnień.

Odgrywanie scen przemocy

W grze odgry­wa się sce­ny przemocy.

Wulgarny język

W grze obec­ny jest wul­gar­ny język.