Forma: freeform

  • Vampinder Club

    Vampinder Club

    Gra powsta­ła pod­czas dru­giej edy­cji warsz­ta­tów twór­czych Hard­kon Lar­pers’ Retre­at. Jej auto­rzy, Miko­łaj Wicher i Piotr Milew­ski, stwo­rzy­li ją pod­czas jed­nej z sesji pisa­nia nano­lar­pów. Osta­tecz­ny szlif nada­li jej stu­den­ci kie­run­ku GAMEDEC — bada­nie i pro­jek­to­wa­nie gier na byd­go­skim UKW — Mate­usz Tre­der i Bar­tosz Wegner. Vam­pin­der Club to kome­dio­wy cham­ber larp, któ­re­go akcja dzie­je się w…

  • Generic Crime

    Generic Crime

    Pre­mie­ra nowej gry, łączą­cej ze sobą ele­men­ty lar­pu, tele­tur­nie­ju i opo­wie­ści zna­nych z Czar­nych histo­rii. Gene­ric cri­me to gra, któ­rej uczest­ni­cy repre­zen­tu­ją­cy pry­wat­ne agen­cje detek­ty­wi­stycz­ne sta­ra­ją się jak naj­szyb­ciej — i jak naj­ta­niej — roz­wi­kłać zbrod­nie popeł­nia­ne w pecho­wym hrab­stwie Che­shi­re. Kto wyda naj­mniej pie­nię­dzy na infor­ma­to­rów? Kto obę­dzie się bez badań pró­bek w labo­ra­to­rium?…

  • You Only Tell Me You Love Me When You Drunk

    You Only Tell Me You Love Me When You Drunk

    Powszech­nie wia­do­mo, że kto pierw­szy powie “kocham cię” prze­gry­wa w związ­ku. Od tej pory będzie trze­ba prze­pra­szać jako pierwszy/a, wyno­sić śmie­ci, okry­wać kocy­kiem i żyć w nie­pew­no­ści czy nas nie zostawi. No chy­ba że powie­my “kocham cię” po pija­ku. Wte­dy to się nie liczy, bo było po pija­ku, ale tro­chę się liczy, więc moż­na spo­koj­nie…

  • Zazdrość

    Zazdrość

    Zazdrość to larp o ocze­ki­wa­niu i roz­cza­ro­wa­niu, o nie­pew­no­ści i nadziei, o miło­ści i zazdro­ści… A przede wszyst­kim o tym, że naj­strasz­niej­sze demo­ny rodzi nasza wyobraź­nia. Razem z boha­te­ra­mi prze­ży­je­my miłość od pierw­sze­go wej­rze­nia i strach przed odrzu­ce­niem; poczu­je­my zazdrość, a póź­niej nada­my jej for­mę i kształt. Wte­dy to ona prze­mó­wi i pod­su­nie przed oczy…

  • Snow

    Snow

    Snow to sitlarp, czy­li larp sytu­acyj­ny, w któ­rym istot­ne jest poło­że­nie (miej­sce, wyda­rze­nia, kon­tekst), w jakim zna­leź­li się boha­te­ro­wie. Gra­cze odgry­wa­ją rodzi­nę pod­czas wspól­nej podró­ży samo­cho­dem, wcho­dzą też w inte­rak­cje z przy­pad­ko­wy­mi prze­chod­nia­mi, któ­rzy nie są świa­do­mi, że bio­rą udział w larpie. Fabu­ła Snow sku­pia się na rela­cjach, jakie panu­ją mię­dzy krew­ny­mi oraz napię­tych, dłu­go tłu­mio­nych…