Forma: larp

  • Chłopiec, który wrzasnął: Wilkołak!

    Chłopiec, który wrzasnął: Wilkołak!

    Wio­ska Bever­da­le poło­żo­na na obrze­żach Kró­le­stwa, jest sen­na, spo­koj­na. Nie­tknię­ta pla­ga­mi i hor­ro­ra­mi z zewnątrz… Aż do teraz.  O poran­ku odna­le­zio­no cia­ło Shep­par­da God­dar­da, okrop­nie oka­le­czo­ne przez jakąś nie­zna­ną bestię. Syn God­dar­da zeznał, że widział potwo­rę: wil­ka, któ­ry w peł­nię księ­ży­ca cho­dził na dwóch nogach jak męż­czy­zna, jego zęby kapa­ły zaś krwią. Jego sło­wa wywo­ła­ły cha­os. …

  • Contact 2.0

    Contact 2.0

    Larp opo­wia­da histo­rię decy­zji. Gru­pa osób musi doga­dać się w spra­wie prze­ka­za­nia na Zie­mię infor­ma­cji o nawią­za­nym kon­tak­cie z poza­ziem­ski­mi isto­ta­mi. Czy jed­nak zdo­ła­ją to zro­bić bom­bar­do­wa­ni groź­bą wyka­so­wa­nia pamię­ci i roz­po­czę­cia “cyklu obrad” od nowa? Czym jest ta tajem­ni­cza ‘kon­fe­ren­cja’ i dla­cze­go dobra­no aku­rat ich? Tema­ty­ka lar­pa krę­ci się wokół zna­cze­nia infor­ma­cji oraz for­my…

  • Ostatni zjazd w Ciechocinku

    Ostatni zjazd w Ciechocinku

    Posta­cie gra­czy spo­ty­ka­ją się w pocią­gu, jadąc na bal roz­po­czy­na­ją­cy trze­ci sana­to­ryj­ny tur­nus w Cie­cho­cin­ku. Larp toczy się w wago­nie prze­dzia­ło­wym dru­giej kla­sy. Z gło­śni­ków co jakiś czas lecą utwo­ry z listy top 50 Cie­cho­ci­nek 2018, któ­re nie­wąt­pli­wie budzą w podró­żu­ją­cych pew­ne wspo­mnie­nia. W ramach wza­jem­ne­go zapo­zna­nia się, posta­cie decy­du­ją się podzie­lić ze współ­pa­sa­że­ra­mi swo­imi…

  • Metropolis

    Metropolis

    METROPOLIS to larp opar­ty na posta­ciach, sce­na­riu­szu i loka­li­za­cjach zawar­tych w tytu­ło­wym nie­miec­kim fil­mie scien­ce-fic­tion z 1927 r. autor­stwa THEI VON HAR­BOu w reży­se­riiFRITZA LANGA. Gra jest pierw­szą z serii lar­pów adap­ta­cji słyn­nych fil­mów, ksią­żek i powie­ści gra­ficz­nych w sty­lu ANNY WESTERLING (A Nice Eve­ning with the Fami­ly, 2007;Sen­se and Sen­si­bi­li­ty, 2010) oraz cham­ber lar­pów…

  • Wizyta

    Wizyta

    Wizy­ta to meta­fo­ra i eks­pe­ry­ment badaw­czy. Gra ma na celu zro­zu­mie­nie mecha­ni­zmów i dyna­mi­ki naszych emo­cji pod­czas nie­ocze­ki­wa­ne­go zwro­tu wyda­rzeń, któ­rych skut­ki nagle i nie­spo­dzie­wa­nie ude­rza­ją każ­de­go i wszędzie. To jed­na z trzech gier, któ­rą jej auto­rzy napi­sa­li w pierw­szych tygo­dniach pan­de­mii COVID19. O jej powsta­niu mówią tak: “Pró­bo­wa­li­śmy zna­leźć dystans do tego, co się dzia­ło,…