XXV Krajowy zjazd pośredników nieruchomości. Największe persony z branży zbierają się w luksusowym hotelu „Cesar palace” na szkolenia, wymianę doświadczeń, pogaduszki i ploteczki. Ukoronowaniem wieczoru ma być wybór „Sprzedawcy roku”. Tytuł ten jest bardzo prestiżowy i pomaga w prowadzeniu biznesu. W oczekiwaniu na ogłoszenie werdyktu jury grupa znajomych zbiera się w hotelowym barze. Chcą przy drinku poopowiadać sobie najciekawsze historie związane ze sprzedanymi przez nich w minionym roku nieruchomościami.
Larp składa się z 6 miniopowieści trwających kilkanaście minut, spiętych wspólną klamrą jakim jest zjazd pośredników w handlu nieruchomościami. Sceny są improwizowane przez graczy (4 aktorów + narrator w każdej z nich) na podstawie historii gotowych, krótkich kart postaci. Przewidziany jest udział publiczności, która będzie mogła w ograniczonym stopniu wpływać na przebieg scen.
Gracze wcielą się między innymi w aktorów Bollywood kręcących amatorski film SF, K‑POPowy boysband, ultrakonserwatywnych rancherów z amerykańskiego południa czy sztab kryzysowy polityka oskarżonego o czyny lubieżne wobec kozy. Gra gwarantuje solidną dawkę czarnego humoru.
W grze mogą pojawić się następujące triggery: przemoc, przekleństwa, rasizm, nałogi, wcielanie się w kosmitów, kontakt fizyczny, bycie związanym, Bollywood, K‑pop, duchy.