Forma: jeepform

  • Babcia

    Babcia

    Hoj­ność przy­cho­dzi do nas z wie­kiem i cza­sem. Gdy zosta­ło go nam już nie wie­le, łatwiej jest nam się dzie­lić tym, co zgro­ma­dzi­li­śmy. Gdy jeste­śmy mło­dzi i nie­na­sy­ce­ni życiem, nie mamy cza­su brać. Tak mija­my się ze sobą: mło­dzi i starzy.  Larp opo­wia­da o tym, jak two­rzą się nie­za­po­mnia­ne wspo­mnie­nia. Gra­cze wcie­la­ją się w role…

  • Limes Inferior

    Limes Inferior

    Akcja gry dzie­je się w alter­na­tyw­nej rze­czy­wi­sto­ści w 2040 roku. Kil­ka lat wcze­śniej mia­ło miej­sce zda­rze­nie — jakie? Tak napraw­dę odpo­wiedź zna garst­ka wta­jem­ni­czo­nych. Po dru­giej stro­nie są zagu­bie­ni miesz­kań­cy Zie­mi. Otu­ma­nie­ni donie­sie­nia­mi z mediów, two­rzą kolej­ne wer­sję nie­spraw­dzo­nych pogło­sek. Woj­na nukle­ar­na? Wyciek wiru­sa z labo­ra­to­rium? Inwa­zja obcych, prze­bie­gu­no­wa­nie się pla­ne­ty? Każ­dy czu­je, że to…

  • Dyskretny urok burżuazji

    Dyskretny urok burżuazji

    Dys­kret­ny urok bur­żu­azji to larp inspi­ro­wa­ny fil­mem z roku 1972 o tym samym tytu­le, w reży­se­rii Luisa Buñu­ela. W zamie­rze­niu ma być krót­kim, roz­ryw­ko­wym doświad­cze­niem z pogra­ni­cza lar­pu i gry towarzyskiej.

  • W Wężowej Skórze

    W Wężowej Skórze

    Sprze­ciw i ule­głość — od wie­ków kon­ku­ro­wa­ły ze sobą, by roz­pę­tać woj­nę, roz­go­nić nie­po­kor­nych wro­gów, wpę­dza­jąc ich w odmę­ty zapo­mnie­nia. Czy dwo­je mło­dych ludzi ugnie się przed pra­daw­ny­mi moca­mi, wyle­wa­jąc kie­lich roz­ko­szy, skła­nia­jąc się ku nęcą­cej pro­po­zy­cji? Czy pozo­sta­ną głu­si na ich proś­by i posta­ra­ją się odna­leźć siebie?  Larp opo­wia­da zna­ną z Biblii histo­rię Ewy…

  • Nieruchomości

    Nieruchomości

    Larp skła­da się z 6 minio­po­wie­ści trwa­ją­cych kil­ka­na­ście minut, spię­tych wspól­ną klam­rą jakim jest zjazd pośred­ni­ków w han­dlu nie­ru­cho­mo­ścia­mi. Sce­ny są impro­wi­zo­wa­ne przez gra­czy (4 akto­rów + nar­ra­tor w każ­dej z nich) na pod­sta­wie histo­rii goto­wych, krót­kich kart posta­ci. Prze­wi­dzia­ny jest udział publicz­no­ści, któ­ra będzie mogła w ogra­ni­czo­nym stop­niu wpły­wać na prze­bieg scen. Gra­cze wcie­lą się…