Opowieść o Strażnikach Świata, adeptach Mocy która daje możliwość zatrzymania nieszczęśliwych wypadków, kataklizmów, zdarzeń wojennych.
O odpowiedzi na wezwanie, inicjacji, pierwszych zmaganiach ze złem i nieszczęściem, życiu poświęconym ratowaniu Świata i ostatecznej próbie, ostatecznym poświęceniu w obliczu zagrożenia zbliżającą się kolizją z kometą. Karty Postaci, jej urywanych raz za razem fragmentów używa się jako „zapłaty” za użycie Mocy, tak to w tym świecie właśnie działa, wybrańcy nią obdarzeni mogą zmieniać bieg wydarzeń, jednak płacą za to częścią siebie- wspomnieniami, cechami charakteru, tym wszystkim, co ich kształtuje, definiuje, swoją tożsamością.
W obliczu globalnego zagrożenia – oddają po kawałku siebie do końca.
Czy ta gra jest metaforą o aktywistach, wolontariuszach, zwłaszcza w obliczu totalnych zagrożeń? Pewnie tak.
Zapraszamy do tego eksperymentu, gry larpowej będącej postmodernistyczną podróżą w głąb siebie.