Cyloni zostali stworzeni przez człowieka.
Zbuntowali się.
Ewoluowali.
Wyglądają i czują jak ludzie.
I mają plan.
Minęło jedynie sześć dni, odkąd świat się skończył. Zagłada dwunastu kolonii Kobolu i paniczna ucieczka resztek ludzkości wydają się już tylko mglistym wspomnieniem. Sześć dni, 237 skoków z prędkością ponadświetlną.
Przez ostatnie dni Flota ludzkości była atakowana regularnie co 33 minuty. Schemat zawsze był ten sam: skok do nowego systemu, Galactica rozstawia patrole. Potem nerwowe oczekiwanie, połączone z wpatrywaniem się w zegarek. A po tym chwila fałszywej nadziei, że cyloni jednak się nie pojawią. Ale oni zawsze się pojawiali. Flota wykonywała awaryjny skok i wszystko zaczynało się od początku.
Tym razem jednak stało się inaczej. Wasz statek, Olympic Carrier, nie znalazł się w tym samym miejscu, co reszta Floty. Jakimś dziwnym zrządzeniem losu wyskoczyliście gdzieś pośrodku niczego.
I to był dopiero początek kłopotów…
Opis
Larp odbywa się na zagubionym w przestrzeni statku pasażerskim Olympic Carrier. Gracze pod presją czasu i okoliczności prowadzą między sobą śledztwo i próbują przetrwać pojawiające się zagrożenia.
Wymagane wcześniejsze zgłoszenia. Oferujemy pomoc przy kompletowaniu strojów, ale jest też możliwość gry w neutralnym współczesnym ubiorze.
Lista postaci
Kapitan John Wilner –Dowódca Olympic Carrier (uwaga: trudna rola). Twardy i bezwzględny dowódca okrętu. Służbista w każdym calu. W młodości ze względów zdrowotnych nie został dopuszczony do Akademii Wojskowej.
Teraz na załodze odreagowuje swoje niepowodzenia.
Mundur cywilnyPierwszy oficer Ana Tanberg – zastępczyni i wieloletnia przyjaciółka kapitana. Stanowi jego przeciwieństwo. Tam gdzie to możliwe podejmuje się mediacji z załogą i rozwiązywania problemów. Odpowiada za komfort i kontakty z pasażerami.
Mundur cywilny.Andrew Smith – mechanik, odrzut floty. Pierwszego mechanika przeniesiono na Galacticę, pozostawiając Andrew naprawy na Olympic Carrierze. Na szczęście Olympic jest nowym okrętem, który nie psuje się tak często, jak ma to miejsce w wypadku starszych okrętów. Kobieciarz, hazardzista i alkoholik.
Mundur cywilny lub kombinezon mechanika.Tom Watts – nawigator (uwaga: ta postać wymaga pewnych zdolności matematycznych). Techniczny geniusz. Trochę oderwany od rzeczywistości, za to niezastąpiony w swojej roli. [Tom właściwie jest szalony. Słyszy muzykę, widzi rzeczy.]Mundur cywilny.Cato Moring – oficer łączności – i to chyba jedyne, do czego się nadaje. Jego ambitnym planem na życie miało być dostanie się do Akademii Wojskowej, zdobycie kwalifikacji radiowca, przesiedzenie 30 lat służby bezpiecznie przy komputerach łączności, a potem dostatnie życie w jednej z bogatych kolonii za emeryturę oficerską i mundurowe. Niestety, wbrew jego planom świat nagle się skończył.
Mundur cywilnyTalbor Gumms – szef ochrony. Były marine, obecnie na emeryturze. Odpowiada za bezpieczeństwo pasażerów na pokładzie Olympic Carrier. Pochodzi z Gemmenon. Religijny i prostoduszny człowiek z ogromnym autorytetem wśród załogi i pasażerów.
Mundur cywilny lub stylizacja “ochroniarz”.Doktor Amorak – postać wspomniana w serialu. Naukowiec pracujący w Ministerstwie Obrony 12 Kolonii. Specjalista w zakresie obronności, wyspecjalizowany w technikach komputerowych. Posiada również podstawową wiedzę w zakresie większości aspektów technologicznych. Twierdził, że posiada ważne informacje na temat infiltracji ludzi przez maszyny.
Postać wymagająca pewnej znajomości BSG.Doktor – chirurg Agatha Welsh – specjalistka z zakresu medycyny, bliska (i zaufana) osoba doktora Amoraka. Miła, uśmiechnięta kobieta gotowa zawsze nieść pomoc każdemu potrzebującemu. Krążą pogłoski o romansie pomiędzy nią a doktorem. Ale kto by wierzył w plotki?
Atrybuty lekarza, np. torba lekarska, kitel, apteczka lub stetoskop.Profesor Drake Bogart – prywatny psycholog, prowadzący działalność na Caprice. W trakcie powrotu z podróży służbowej. Dobry obserwator ludzkich zachowań.
Doktor Ignatius Milwer – ekscentryczny jegomość, poszukiwacz zaginionych kultur. W szczególności obrał sobie za cel Trzynastą Kolonię, Ziemię. W swoich publikacjach naukowych dąży do obalenia mitu istnienia Ziemi jako osobnej kolonii, nadając jej raczej rys mitycznego Olimpu.Deputowany William Smith – reprezentant Capriki na Dwunastu Koloniach. Uważa, że w obecnej sytuacji decyzje powinny być podejmowane kolektywnie przez ludzi, a nie przez jednostkę. Ma swoich popleczników wśród cywili, których reprezentuje.
Wskazany garnitur.Alexandra Higgins – policjantka. Już podczas pierwszego kryzysu na pokładzie zaczęła machać odznaką na prawo i lewo, próbując wtykać nos w nie swoje sprawy.
Atrybut policjanta – odznaka, legitymacja lub kajdanki.Izaak Hooke – handlowiec. Ma w ładowniach kilkaset sztuk delikatnego sprzętu górniczego, który miał zostać sprzedany na Caprice. Podróżuje w kompanii Grunera Thorn’a, człowieka który odpowiada za stan techniczny tego sprzętu.
Atrybuty handlowca np. koszula + krawat, neseser lub teczka.Gruner Thorn – technik w firmie zajmującej się produkcją maszyn górniczych. Sprawia wrażenie osoby z kryminalną przeszłością.Karen Gardner – korporacyjna łącznościowiec (uwaga: postać wymaga pewnych zdolności matematycznych). Pracownica prywatnej korporacji z Sagittaron, wysłana służbowo na Caprikę.
Wskazana stylizacja „korpo”.Juliett Irving – korporacyjna specjalistka PR. Pomimo zniszczenia 12 Kolonii wciąż pozostaje wierna swojej korporacji. Nie przyjmuje do wiadomości, że świat, jaki znała, się skończył.
Wskazana stylizacja „korpo”.Iran Maserth – anarchista. Obywatel Sagittaron, od początku podróży głośno opowiada się za opuszczeniem Floty i ruszeniem własną drogą. Twierdzi, że Flota jest rządzona przez wojskową dyktaturę a kultywowanie tradycji 12 Kolonii jest tylko próbą zamydlenia oczu.
Marker Castner – dziennikarz. Mąciwoda, wszędzie szukający sensacji. Gotowy przehandlować własną matkę za dobry materiał. Na tym etapie właściwie nie interesuje go już prawda, a raczej to, jak można nią manipulować.
Atrybuty dziennikarza: dyktafon, notatnik, legitymacja prasowa, aparat, kamera, mikrofon. Mile widziana osoba, która chciałaby robić zdjęcia lub kręcić film.
Infografiki
Gra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
No pain, czyli dozwolony kontakt niesprawiający dyskomfortu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda