Zew dzikiego Łowu to larp kameralny o dyplomacji wśród fae, gdzie przysługi to najcenniejsza waluta, a bezpośrednie kłamstwa niemożliwe do wypowiedzenia przez większość zgromadzonych.
Gracze wcielają się w gości, zebranych po usłyszeniu Zewu Dzikiego Łowu, rytuału od setek lat zakazanego. Ich wspólnym celem jest wybranie Łowczego i odszukanie osoby, która złamał rozkaz Króla Oberona i Królowej Mab. Nie będą to jednak sztywne obrady wokół okrągłego stołu, o nie! Jesteśmy na Dworze fae, gdzie muzyka nigdy nie ustaje, a tańce i zabawa idą ramię w ramię ze spiskami i magicznymi układami.
Część sprowadzonych pochodzi z Dworów fae, inni to obserwatorzy, posiadający własną potęgę i interesy oraz są tu też zwykli śmiertelnicy, którzy z różnych powodów otrzymali przywilej uczestniczenia w tym niezwykłym przyjęciu.
Gra dla tych, co lubią styl rozgrywki “play for trouble” i “play for flow”. Znajomość angielskiego folkloru nie jest wymagana.
Grę na język polski przetłumaczył Konstantin Runowski