Rozwieje wszystko wiatr - BlackBox 3City

Rozwieje wszystko wiatr

Autor/zy:

Czas trwa­nia: 3 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 10

Larp popro­wa­dzo­no na:

“[…]
Nie­dłu­go może na przy­szło­ści dzieje
Zosta­nie tyl­ko bla­dy cień wspomnienia;
Ser­decz­ne śla­dy mroź­ny wiatr rozwieje
I wszyst­ko znik­nie we mgłach oddalenia.

Więc trze­ba będzie zmu­sić do milczenia
Te drżą­ce stru­ny, z któ­rych pieśń się leje,
I gro­bo­we­go wziąć pozór kamienia,
Co pogrze­ba­ną pokry­wa nadzieję.

Na taką przy­szłość, co mgłę ołowianą
Roz­po­strzeć może na błę­kit­nym niebie,
Na taką przy­szłość, ciem­ną i stroskaną,

Co ból i miłość zarów­no pogrzebie…
Nie­chaj te sło­wa pamiąt­ką zostaną
I niech prze­ży­ją razem mnie i Ciebie!”

- Adam Asnyk, “Dwa sonety””

Opis

Przy­tul­na kawiar­nia. Cie­płe lato roku 1984 roku mia­ło skoń­czyć się wystę­pem uta­len­to­wa­nej artyst­ki i gro­ma­mi burzy, któ­ra przy­nio­sła zgo­ła cał­kiem coś inne­go, niż wszy­scy się spo­dzie­wa­li. To była śmierć.

Larp opo­wia­da prze­ple­cio­ne ze sobą histo­rie ludzi, któ­rych losy zosta­ły ze sobą na zawsze zwią­za­ne przez fatum, dziw­ne oko­licz­no­ści, któ­re odbi­ły pięt­no na ich życiu, mimo że tak bar­dzo pra­gnę­li o tym zapo­mnieć. Wystar­czył jeden list zaadre­so­wa­ny z tajem­ni­cze­go mia­stecz­ka, by inten­syw­ne wspo­mnie­nia powró­ci­ły. Czy będzie to szan­sa, by zro­zu­mieć, co wte­dy tak napraw­dę się wyda­rzy­ło, by móc raz na zawsze zamknąć ten roz­dział, by uzy­skać wewnętrz­ny spokój?

Jest to larp o gro­zie, tajem­ni­cach, stra­chu, miło­ści i prze­mi­ja­ją­cym życiu. Gra­cze wcie­lą się w posta­ci doświad­czo­ne, któ­rym pomi­mo tego, że więk­szość swo­je­go życia już prze­ży­ły, nadal mają cel, nie­do­mknię­te spra­wy, co doda­je im sił i ener­gii, by żyć. Larp kie­ru­je fokus na posta­ci oraz rela­cje mię­dzy nimi i klimat.

Wymagania

Pro­si­my o przy­by­cie w sty­iza­cji koja­rzą­cej się tymi trze­ma hasz­ta­ga­mi: #Starsi_państwo #ele­gan­cja #retro

Infografiki

Wymagane stroje

Gra wyma­ga wcze­śniej­sze­go przy­go­to­wa­nia stroju.

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Gra poru­sza tema­ty­kę dys­kry­mi­na­cji, bądź wykorzystania.

Odgrywanie scen przemocy

W grze odgry­wa się sce­ny przemocy.