11% - BlackBox 3City

11%

Autor/zy:

Czas trwa­nia: 4 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 11

Larp popro­wa­dzo­no na:

“I stay, I pray
See you in Heaven, far away
I stay, I pray
See you in Heaven, one day”

- Mike Old­field, “Moon­li­ght Shadow”

Opis

Co by było, gdy­by od jed­ne­go testu zale­ża­ło całe Two­je życie? Jed­no zada­nie mia­ło spo­wo­do­wać, że pozo­sta­niesz w bru­tal­nym świe­cie, znisz­czo­nym przez kata­stro­fę kli­ma­tycz­ną, lub otwo­rzą się przed Tobą wro­ta do szczę­śli­we­go życia w ide­al­nym miej­scu, zwa­nym Rajem?

W lar­pie inspi­ro­wa­nym seria­la­mi 3% oraz Black Mir­ror gra­cze sta­ną przed wie­lo­ma dyle­ma­ta­mi moral­ny­mi. Ile jeste­śmy w sta­nie poświę­cić, by osią­gnąć cel? Czy war­to ufać innym, gdy gra toczy się o wszyst­ko? Czy „lep­sze życie” napraw­dę zna­czy to samo dla każdego?

Jest to gra z roz­bu­do­wa­ną mecha­ni­ką i może wyma­gać myśle­nia stra­te­gicz­ne­go, ale oprócz tego każ­dą z posta­ci tar­ga­ją emo­cje i wspo­mnie­nia z prze­szło­ści, któ­re wie­le mogą zamie­szać w osta­tecz­nym wyni­ku rozgrywki.

To nie jest gra o zwy­cię­stwie.
To gra o tym, czym jeste­śmy goto­wi zapła­cić za nadzie­ję na lep­sze jutro.

Infografiki

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Gra poru­sza tema­ty­kę dys­kry­mi­na­cji, bądź wykorzystania.

Gra porusza tematykę uzależnień

Gra poru­sza tema­ty­kę uzależnień.

Odgrywanie scen przemocy

W grze odgry­wa się sce­ny przemocy.

Wulgarny język

W grze obec­ny jest wul­gar­ny język.

W grze pojawia się hazard

W grze poja­wia się hazard.