Forma: larp

  • Złe Omeny

    Złe Omeny

    Bad Omens to “cho­dzo­ny larp w sty­lu nor­dyc­kim”. Gra inspi­ro­wa­na jest Rajem utra­co­nym J. Mil­to­na (zwłasz­cza księ­gą I i II); Lucy­fe­rem M. Careya; powie­ścią Dobry Omen N. Gaima­na i T. Prat­chet­ta; serią fil­mów Pro­roc­two oraz Lista­mi Screw­ta­pe­’a” C.S. Lewi­sa i Biblią. Gra­cze mogą wcie­lić się w anio­ły lub demo­ny, by wspól­nie zasta­na­wia­jąc się, co zro­bić…

  • Our Moonlight Drama

    Our Moonlight Drama

    Nie okła­muj­my się — cho­ler­nie trud­no jest się być nasto­lat­kiem. Cały ten okres doj­rze­wa­nia, star­si patrzą­cy na Cie­bie z góry, szko­ła, pierw­sze zauro­cze­nia, per­spek­ty­wa uży­wek i pierw­szych imprez, repu­ta­cja i zna­le­zie­nie “swo­ich” w smut­nej, sza­rej masie spo­łecz­nej. Tia, ludz­cy nasto­lat­ko­wie muszą mieć solid­nie prze­sra­ne. Pomy­śl­cie więc, jak bar­dzo prze­sra­ne muszą mieć nasto­lat­ki, któ­rych rodzi­ca­mi nie…

  • Miskatonic Madness

    Miskatonic Madness

    Larp w kli­ma­cie gro­zy i sza­leń­stwa, w któ­rym istot­ne jest zapo­zna­nie osób chęt­nych do udzia­łu ze szcze­gó­ło­wy­mi cela­mi i zało­że­nia­mi gry.  Celem gry Miska­to­nic Mad­ness jest stwo­rze­nie warun­ków do wspól­ne­go prze­ży­cia histo­rii w kli­ma­cie gro­zy i sza­leń­stwa przez gru­pę od kil­ku do kil­ku­dzie­się­ciu osób. Oso­by bio­rą­ce udział w lar­pie wcie­lą się w posta­ci studentek/ów Uni­wer­sy­te­tu Miska­to­nic i…

  • Klony

    Klony

    Sce­na­riusz na sty­ku fan­ta­sty­ki socjo­lo­gicz­nej i scien­ce fic­tion. Celem gry jest stwo­rze­nie warun­ków do odgry­wa­nia sztucz­nie stwo­rzo­nych ludzi, wczu­cia się w ich spo­sób myśle­nia, sta­wia­nia pytań, któ­re mogą być waż­niej­sze niż odpo­wie­dzi. Larp nie ma pre­de­fi­nio­wa­nej fabu­ły ani zapla­no­wa­nych wyda­rzeń, nie jest nasta­wio­ny na akcję, nie będzie w nim wiel­kiej tajem­ni­cy do roz­wią­za­nia ani zapla­no­wa­nej…

  • Pustelnia

    Pustelnia

    Pustel­nia to larp kame­ral­ny na 3 oso­by, wyko­rzy­stu­ją­cy w swo­jej sce­no­gra­fii teatr cieni. Pra­cow­ni­cy Teatru Cie­ni sta­nę­li w obli­czu sza­le­ją­cej rewo­lu­cji kul­tu­ral­nej w Chi­nach w 1966 roku. Ludzie poświę­ce­ni sztu­ce zmu­sze­ni są do pod­ję­cia decy­zji, czy powin­ni wstrzy­mać pre­mie­rę naj­now­sze­go spek­ta­klu, oba­wia­jąc się repre­sji ze stro­ny władzy.  W tym samym cza­sie toczy się histo­ria pustel­ni­ka, sza­man­ki…