Konwencja: świat współczesny

  • Namiot

    Namiot

    Namiot to krót­ka opo­wieść o spo­tka­niu po latach. Ela­stycz­na for­ma oby­cza­jo­wa, zależ­nie od woli gra­ją­cych prze­cho­dzą­ca łatwo w luź­ną kome­dię lub solid­ny dramat. Gdy gru­pa nie­gdyś naj­bliż­szych sobie na świe­cie ludzi usią­dzie przy flasz­ce w zale­wa­nym stru­ga­mi desz­czu namio­cie zda­rzyć się może wie­le. Kim są zebra­ni? I czy kie­dy­kol­wiek byli tymi, któ­rych w nich zapamiętano?…

  • The Good Lads

    The Good Lads

    The Good Lads to gra z gatun­ku fre­eform, w któ­rej uczest­ni­cy bio­rą udział w serii 15 minu­to­wych scen. Gra­cze wcie­lą się w człon­ków męskie­go gan­gu — mło­do­cia­nych deli­kwen­tów z bied­nej oko­li­cy, któ­rzy pocho­dzą z kon­ser­wa­tyw­nych domów i dora­sta­li zanie­dby­wa­ni przez rodzi­nę. Posta­cie gra­czy są aż zbyt męskie, pole­ga­ją na sile i domi­na­cji by prze­żyć, mają pro­ble­my z bez­po­śred­nim wyra­ża­niem…

  • Stary, czy ty jesteś pedałem?

    Stary, czy ty jesteś pedałem?

    Sta­ry, czy ty… to przede wszyst­kim histo­ria przy­jaź­ni dwóch mężczyzn. Ale Sta­ry, czy ty… jest rów­nież grą, któ­ra w zamie­rze­niu pozwo­li gra­czom zoba­czyć jaki­mi ogra­ni­cze­nia­mi obwa­ro­wa­na jest emo­cjo­nal­na rela­cja dwóch face­tów, kie­dy ist­nie­je mię­dzy nimi strach przed zaszu­flad­ko­wa­niem. Homo­fo­bia jest zja­wi­skiem ude­rza­ją­cym nie tyl­ko w oso­by homo­sek­su­al­ne, ale w nas wszystkich. Publicz­ność: tak Cros­splay: tak

  • Mezalians

    Mezalians

    Meza­lians to kome­dyj­ka salo­no­wa na dwo­je gra­czy i aktyw­ną widow­nię. Jej tema­tem jest zało­że­nie o hete­ro­nor­ma­tyw­no­ści i śle­po­ta na zaprze­cza­ją­ce mu sygna­ły. Przed­sta­wia ona spo­tka­nie dwoj­ga dys­tyn­go­wa­nych przy­ja­ciół płci dowol­nej –  A i B. A jest bądź był(a) w związ­ku jed­no­pł­cio­wym i boi się, że B oburzył(a)by się na tak nie­oby­czaj­ny mezalians. Publicz­ność: mile widzia­na,…

  • Poker Face

    Poker Face

    Poker Face to gra o uczu­ciach, tych uświa­do­mio­nych i tych, któ­rych nie potra­fi­my nazwać, tych, któ­rym chce­my dać wyraz i któ­re pró­bu­je­my zdu­sić. Temat trud­ny zwłasz­cza, kie­dy uczu­cia mogą zostać nie­odwza­jem­nio­ne, a ich wyzna­nie — przy­kle­ić nie­wy­god­ną łatkę. Publicz­ność: nie Cros­splay: decy­zję podej­mu­ją gracze