11%
Wyobraź sobie świat, w którym szansa na lepsze życie to kwestia decyzji… i testu, którego wynik zależy nie tylko od twoich umiejętności, ale też od tego, komu zaufasz.
11% to larp inspirowany klimatem seriali takich jak Black Mirror czy 3%. To opowieść o ludziach – o ich marzeniach, lękach, słabościach i sile. Gracze wcielą się w uczestników tajemniczego Programu Selekcyjnego, który obiecuje wyjście z marazmu codzienności i wejście do świata, gdzie wszystko ma być „lepsze”. Część z nich będzie testowana. Część – będzie testować.
Nie zdradzę ci, czym dokładnie jest ten test, ale mogę powiedzieć jedno: to nie będzie tylko sprawdzian logicznego myślenia czy fizycznych zdolności. To próba człowieczeństwa. Próba relacji. Próba tego, czy jesteś w stanie zachować siebie – albo czy w ogóle warto to robić.
Ten scenariusz stawia pytania, które od dawna we mnie siedziały: Ile jesteśmy w stanie poświęcić, by osiągnąć cel? Czy warto ufać innym, gdy gra toczy się o wszystko? Czy „lepsze życie” naprawdę znaczy to samo dla każdego?
Gracze mogą spodziewać się intensywnego, emocjonalnego doświadczenia, gdzie nie wszystko jest czarno-białe. Mechaniki gry są proste, ale tworzą ramy do głębokiej, psychologicznej opowieści. To nie jest larp o systemie. To larp o decyzjach. O napięciach. O spojrzeniach, które mówią więcej niż słowa. O momentach, w których serce bije szybciej – bo wiesz, że za chwilę coś się zmieni.
To nie jest gra o zwycięstwie.
To gra o tym, czym jesteśmy gotowi zapłacić za nadzieję.