Autor/zy:
Format: larp kameralny
Konwencja: dramat historyczny, dramat obyczajowy
Czas trwania: 4 godziny
Liczba uczestników: 12
W tym
Larp poprowadzono na:
USA, I połowa XX wieku, Wielki Kryzys szaleje, radiowi kaznodzieje porywają tłumy, a porywiste wichury zrywają resztki zdatnej do rodzenia gleby w środkowych Stanach. Przez ten pył suną barwne, cyrkowe wozy — miejsce, które zdarza Ci się nazywać domem.
Gra 16+. Od naszych graczy NIE OCZEKUJEMY prawdziwych umiejętności cyrkowych ani występów. Jednak chcielibyśmy Was poprosić o przygotowanie własnych kostiumów nawiązujących do tematyki gry. Nie muszą być historycznie poprawne, a z charakteryzacją możemy pomóc na miejscu.
Larp poprzedzą dedykowane warsztaty.
Gra wymaga wcześniejszego przygotowania stroju.
Full touch, czyli dozwolony pełny kontakt fizyczny w ramach ustalonych ograniczeń.
Gra porusza tematykę religijną.
Gra porusza tematykę dyskryminacji, bądź wykorzystania.
W grze symbolicznie odgrywa się sceny seksu.