Kontradmirał Valerian Richardson, najsławniejszy człowiek na Ziemi i na trzech nowopowstałych stacjach kosmicznych Unii Ziemskiej, zadarł głowę do góry, kiedy z głośników pokładowego interkomu rozległ się głos sternika okrętu SS „Ramzes”. Sekundę później poczuł niemożliwe do pomylenia z czymkolwiek innym uderzenie fali zmniejszenia prędkości, kiedy silnik warp okrętu zaczął wytracać moc. „Ramzes” wyhamował z prędkości podróży nadświetlnej i zaczął poruszać się z szybkością łatwiejszą do zaakceptowania w einsteinowskim wszechświecie. Przez mały wizjer kabiny wpłynęła do środka dobrze znana, upiorna poświata wszechświata przesuniętego ku czerwieni. W miarę zmniejszania prędkości nabierała coraz chłodniejszego odcienia.
Richardson nienawidził wizjerów. Okręty sterowane były za pomocą umieszczonych na pokładzie przyrządów nawigacyjnych, które w żadnej mierze nie wymagały wizualnego oglądu świata zewnętrznego. Ale w kadłubach wszystkich jednostek umieszczano parę niewielkich świetlików i co najmniej jedno duże okno, najczęściej na mostku. Był to ukłon dla staroświeckich ideałów kosmicznych podróży. Unia Ziemska była jedną z nielicznych organizacji, która troskliwie pielęgnowała te romantyczne mity. Rzekomo miały korzystny wpływ na rekrutację.
W niedalekiej przyszłości, gdzie technologia pozwala na podróże międzygwiezdne, przyjdzie Wam wcielić się w członków załogi statku LWSS “Serpent”. Rzuceni w wir akcji przeżyjecie przygodę, którą Wasi bohaterowie zapamiętają do końca życia.
Larp osadzony jest w autorskim świecie, w którym granice państw rozmyły się, rodząc nowe podziały. Po jednej stronie jest Unia Ziemska. Zrzesza państwa, których struktury jeszcze się zachowały. Po drugiej stronie są korporacje, które wykupują kolejne połacie lądów, ustanawiają tam własne prawa i skupiają na wyzysku mieszkańców. Najbogatsze firmy inwestują w programy kosmiczne, a nawet, w celu poszerzenia działalności, finansują stacje kosmiczne.
W grze jest sporo rozwiązań gamistycznych, lecz nie brakuje elementów narracyjnych, trudnych wyborów i gry na relacjach. Rozgrywka opiera się też na rzeczywistych umiejętnościach graczy. Pilot powinien mieć dobrą koordynację oko-ręka, by móc sprawnie radzić sobie z drążkiem i przepustnicą. Spodziewajcie się więc kilku ciekawych rozwiązań sprzętowych!
Lista wakatów
- Kapitan
Zadania: koordynowanie załogi, dowodzenie oddziałami marines.
#Szefowa #Sadysta #Romans - Pilot
Zadania: obieranie kursu, sterowanie prędkością statku.
#Awanturnik #Wolny_duch - Oficer Zbrojeniowy
Zadania: namierzanie, strzelanie, kalibracja dział i tarcz.
#Łobuz - Oficer Naukowy
Zadania: identyfikacja obiektów kosmicznych, przeprowadzanie badań, radar krótkiego zasięgu.
#Geniusz_zbrodni - Łącznościowiec
Zadania: kontakt z innymi statkami i stacjami, hakowanie, nawigacja, radar dalekiego zasięgu. #Wyrzutek #Postać_tragiczna - Inżynier
Zadania: podkręcanie statku, zarządzanie zespołami naprawczymi.
#Aktywistka
Opisy wszystkich archetypów znajdują się w TYM DOKUMENCIE.
1. W grze wymagane są proste stroje, zależne od wybranej roli. Wszyscy gracze proszeni są o przygotowanie prostych, czarnych spodni, czarnych butów oraz bluzy w kolorze odpowiadającym ich funkcji na statku.
Kapitan: żółty
Pilot, Inżynier, Oficer Zbrojeniowy: czerwony
Oficer Naukowy, Łącznościowiec: jasnoniebieski
Przykładowa bluza: https://allegro.pl/oferta/slim-dopasowana-koszulka-meska-dlugi-rekaw-l-9546057789
2. Każdy z graczy powinien przyjść z własnym laptopem wyposażonym w system operacyjny inny niż iOS.